Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@09:55:02 GMT

پوشش شبکه های ارتباط مخابراتی در بوشهر ارتقا یابد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۷۶۶۳

پوشش شبکه های ارتباط مخابراتی در بوشهر ارتقا یابد

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در نشست با معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: در این ارتباط انتظار می رود وضعیت شبکه های ارتباطی در جزیره خارگ و شهرستان جم نیز با توجه به وجود برخی کاستی بطور ویژه بهبود یابد.
وی با اشاره به اهمیت ارتباطات و اینترنت در فضای کنونی اضافه کرد: امروزه اینترنت، مخابرات و شبکه های ارتباطی جزو نیازهای اولیه جامعه است و می طلبد که شرایط برای این مهم فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گراوند با بیان اینکه سیستم های ارتباطی نقشی مثبت درجامعه دارند، اظهارداشت: برای انجام همه امور مربوط به برنامه ریزی و توسعه نیازمند، ارتقا سیستم های ارتباطی و مخابراتی هستیم.
وی ادامه داد: برای همگرایی و هم افزایی با مدیران شهرستانی و تنظیم برنامه توزیع اعتبارات، نشست های شورای برنامه ریزی و توسعه در 10 شهرستان استان برگزار شده است.
گراوند گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با وجود مشغله های زیاد در هفته جاری سفری 2 روزه به استان بوشهر خواهند داشت.
7212/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان بوشهر اینترنت مخابرات معاون وزیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

« متاورس » بازگشته است؟

صحبت از فناوری متاورس در ماه‌های اخیر کمرنگ شده است، اما مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، با انتشار یک پست اینستاگرامی که می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی بر توسعه بهترین هدست‌های واقعیت مجازی داشته باشد و سرعت متاورس را تسریع بخشد، اوضاع را تغییر داده است.   به گزارش ایسنا، خبر مهم این است که متا سیستم عامل واقعیت ترکیبی را که برای هدست کوئست ۳(Quest 3) و هدست‌های قبلی واقعیت مجازی کوئست(Quest) توسعه داده است، منبع باز خواهد کرد تا این اکوسیستم را با شرکای جدید گسترش دهد.   متا آنچه را که اکنون به عنوان سیستم عامل هورایزن(Horizon) شناخته می‌شود با پروژه متن باز اندروید ساخته است، و اکنون نسخه بهینه شده XR متا برای سایر سازندگان برای استفاده در سخت افزار خود در دسترس خواهد بود.   جزئیات کمی به اشتراک گذاشته شده، اما وبلاگ متا می‌گوید که Asus ROG در حال کار بر روی یک هدست بازی است، لنوو یک هدست را توسعه خواهد داد، و متا با مایکروسافت بر روی یک نسخه تولید محدود کوئست الهام گرفته از ایکس باکس(Xbox) همکاری می‌کند.   زاکربرگ بیان کرد که شرکت‌های دیگر ممکن است دستگاه‌هایی را برای مصارف خاص مانند بهره‌وری، تناسب اندام، تماشای ویدیو یا بازی‌های دوبعدی روی یک صفحه مجازی بزرگ بسازند. یک هدست واقعیت مجازی اختصاصی که برای شبیه‌سازی طراحی شده است، می‌تواند با سیستم عامل هورایزن شروع به کار کند.   به عنوان بخشی از این تغییر، متا در حال به روز رسانی فروشگاه اپلیکیشن کوئست خود است که به فروشگاه هورایزن تبدیل خواهد شد. هرکسی که سیستم عامل Meta Horizon OS  را اجرا کند، می‌تواند برنامه‌های سازگار را در فروشگاه هورایزن ببیند و محتوای بیشتر نیز در حال افزایش است.   علاوه بر بازی‌ها، برنامه‌ها و محتوای متا کوئست موجود، فروشگاه هورایزن نیز بازی‌های Xbox Cloud Gaming و Steam را داراست. نرم افزار Meta's App Lab در حال ارتقا است، بنابراین بازی‌ها و برنامه‌هایی که در مراحل اولیه توسعه هستند قابل کشف‌تر خواهند بود.   زاکربرگ بار دیگر به تمایل متا برای افزودن فروشگاه پلی استور گوگل به سیستم عامل Horizon OS و در نتیجه پلتفرم کوئست اشاره کرد. می‌توان برخی از برنامه‌های اندروید را با بارگذاری جانبی آنها در کوئست ۳، کوئست ۲ و کوئست پرو اجرا کرد.   متا می‌خواهد جایگزین منبع باز برای برای عینک واقعیت افزوده ویژن پرو اپل باشد و به نسخه «اندرویدی» هدست‌های ایکس‌آر(XR) تبدیل شود. گوگل با برنامه‌های مشابهی با سامسونگ همکاری می‌کند و سیستم عامل رسمی اندروید ایکس‌آر به زودی عرضه می‌شود.   چه این طرح مفهومی را دوست داشته باشید یا خیر، همه چیز در متاورس دوباره شدت می‌گیرد و متا می‌خواهد در خط مقدم توسعه این پلتفرم‌های جدید باشد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • «متاورس» بازگشته است
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • « متاورس » بازگشته است؟
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای فیبر نوری در بوشهر
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد