Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جوان شبکه سوم سیما در اقدامی پسندیده به همراه مجری های این شبکه همچون عادل فردوسی پور، رضا رشیدپور به میان کارتن‌‌خواب‌ها رفته و غذا پخش کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شب گذشته علی فروغی، مدیر شبکه سوم سیما در اقدامی پسندیده به همراه مجری های این شبکه هممچون عادل فردوسی پور، رضا رشید پور، محمدرضا احمدی، نجم الدین شریعتی در میان کارتن‌‌خواب‌ها میدان شوش تهران رفته در میان آنان غذا پخش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۷۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت مدیر شبکه نسیم از «مهمانی» ایرج طهماسب؛ امیدواریم به آنتن نوروزی برسد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا خشرو مدیر شبکه نسیم با حضور در پشت‌صحنه برنامه «کودک شو» در جمع خبرنگاران درباره جزئیات برنامه ایرج طهماسب که قرار است از تلویزیون پخش شود گفت: این برنامه ویژه برنامه نیست، بلکه یک فصل از مجموعه «مهمانی» است که با اختصاص به شرایط فعلی طراحی شده و مرحله‌های پیش از تولید آن از مدتی قبل آغاز و تاکنون نیز ادامه دارد.
وی افزود: عوامل برنامه «مهمانی» به این نتیجه رسیده‌اند با حمایت حامیان مالی از بیرون صداوسیما اتفاقات خوبی را رقم بزند و یک برنامه شاد را با حضور ایرج طهماسب و عروسک‌ها تولید کنند.
مدیر شبکه نسیم درباره عروسک‌هایی که از کلاه قرمزی در «مهمانی» حضور خواهند داشت بیان کرد: از عروسک‌های قبلی فامیل دور، ببعی، اقای همساده، جیگر و... در برنامه «مهمانی» حضور خواهند داشت.


خشرو درباره اینکه چه زمانی ضبط این برنامه آغاز می‌شود اظهار کرد: فرایند پیش تولید این برنامه مقداری طول کشیده است و امیدوار هستیم در یک یا دو روز آینده ضبط آن شروع شود.
به گزارش فارس - وی تصریح کرد: دغدغه، انگیزه اصلی و تمایل ایرج طهماسب از ابتدا این بود که برنامه را به نوروز برساند زیرا در آن ایام که تقارن با ماه رمضان دارد مردم در منزل هستند و برخی سفرها محدودتر می‌شود و می توانند برنامه را تماشا کنند؛ ما نیز این امید را داریم تا این برنامه به نوروز برسد.
مدیر شبکه نسیم در پایان خاطرنشان کرد: از شخصیت‌های «مهمونی» که دو فصل آن از نمایش خانگی پخش شد قطعا تعدادی در این برنامه نیز حضور خواهند داشت؛ مثلا شاید کارکتر بچه مقداری تغییر داشته باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885212

دیگر خبرها

  • فردوسی‌پور از صداوسیما بازنشسته شد
  • عادل فردوسی‌پور رسما بازنشست شد
  • خداحافظی رسمی و دائمی فردوسی‌پور از صداوسیما
  • ادعای یک خبرگزاری: عادل فردوسی‌پور از صدا و سیما بازنشسته شد
  • عادل فردوسی پور بازنشسته صداوسیما شد
  • عادل فردوسی پور رسما از صدا و سیما بازنشسته شد
  • عادل فردوسی پور رسما بازنشست شد؛ خداحافظ صدا و سیما!
  • روایت مدیر شبکه نسیم از «مهمانی» ایرج طهماسب؛ امیدواریم به آنتن نوروزی برسد
  • «مهمانی» ایرج طهماسب به آنتن نوروزی می‌رسد؟
  • بازگشت عروسک‌های محبوب به تلویزیون