Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: من با استقلال قرارداد دارم و خبر جدايي‌ام از باشگاه صحبت ندارد، طبق قراردادم در تمرينات شرکت مي‌کنم و تيم که از جم برگشت باز هم به محل تمرين خواهم رفت.
جابر انصاري در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در خصوص جدايي‌اش از استقلال گفت: من از استقلال جدا نشده‌ام و با تيم قرارداد دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبلا هم گفته بودم که چون با استقلال قرارداد دارم حتما در تمرينات شرکت مي‌کنم.
وي با بيان اينکه روز گذشته در جلسه با مسئولان باشگاه شرکت کرده است، گفت: طبق قراردادي که با باشگاه دارم موظف هستم در تمرينات تيم شرکت کنم. اگر در تمرينات شرکت نمي‌کردم در آن صورت باشگاه مدعي مي‌شد بازيکن بدون اجازاه در تمرينات ما حضور پيدا نکرده است.
مهاجم آبي‌پوشان در خصوص اينکه برنامه‌اش براي ادامه راه چيست گفت: من با تيم تا نيم‌فصل تمرين مي‌کنم و بعد از آن در نيم فصل تصميم مي‌گيرم.باشگاه هم طبق برنامه‌اي که براي همه بازيکنان در نظر گرفته براي من حق و حقوق در نظر مي‌گيرد.
انصاري در خصوص اينکه در تمرين امروز حضور نداشت گفت: امروز تمرين جنبه عرق‌گيري‌ داشت و به همين دليل در تمرين حضور نداشتم. بعد از بازگشت تيم از جم دوباره در تمرينات شرکت خواهم کرد.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش: مگر سایر تیم‌ها تمدید قرارداد بازیکنان را شروع کردند؟/ از اوسمار برنامه خواستیم+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا درویش در حاشیه تمرین پیشکسوتان پرسپولیس اظهار کرد: مدت‌ها بود می‌خواستم در تمرین این عزیزان شرکت کنم که به دلیل مشغله کاری شرایط فراهم نشد و امروز با رخصت علی پروین در تمرین حاضر شدم. پیشکسوتان عین ۴۰ سال پیش هنوز هم با انگیزه و با تعصب تمرین می‌کنند. رفاقت مثل گذشته بین آنهاست و اگر در تمرین اشتباهی در حین بازی می‌شود علی آقا با جدیت تذکر می‌دهد. یاد گذشته‌ها افتادم.

وی در مورد اینکه جریمه‌های سنگینی برای مصاحبه و بیانیه تصویب شده است، گفت: همیشه که جریمه بازدارنده نیست و باید فرهنگ موارد مختلف را جا بیندازیم تا هر کسی برای هر مقوله‌ای اقدام به صور بیانیه نکند. اگر از اول برخورد قاطعی صورت می‌گرفت برای ضربه کرنر و پرتاب اوت دستی هم بیانیه صادر می‌کنند. البته بنا نیست کسی این جریمه‌ها را بپردازد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد وظیفه‌ای که در هفته‌های پایانی لیگ برتر دارد چیست، عنوان کرد: رسالت ما این است بچه‌ها در بازی‌های باقیمانده برنده از زمین بیرون بیایند. ان‌شاءالله خدا کمک کند و همانند سال‌های گذشته قهرمان شویم.

وی در مورد جلسه با اوسمار و تمدید قرارداد سرمربی تیم گفت: پیرامون ادامه همکاری و روند بازی‌های تیم صحبت کردیم. اوسمار برنامه‌های خود را تا پایان فصل داد و به او گفتیم برنامه‌های خود را تا پایان فصل بدهد.

درویش درباره مذاکره برخی بازیکنان پرسپولیس با دیگر تیم‌ها تصریح کرد: فضای مجازی است و حاشیه‌ای که دلالان درست می‌کنند. ۱۵ تیم دیگر لیگ برتری داریم و حرفی در این رابطه نیست. دیگر بحثی ندارند درباره نقل و انتقالات می‌گویند. تیم‌های رقیب ما را نگاه کنید، هیچ کدام درباره تمدید حرف زده‌اند. الان سه هفته است درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس حرف می‌زنند. ما مثل قبل در هفته‌های آخر وارد مذاکره می‌شویم. در این مدت هم به دنبال مجوز حرفه‌ای و مالکیت بودیم. این بازیکنان برای پرسپولیس هستند و با علاقه به این تیم آمده‌اند و به خاطر پول نیامدند.

وی در مورد واکنش دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی و وحید امیری که گفتند با آنها مذاکره‌ای نشده و باشگاه ما را نمی‌خواهد، خاطرنشان کرد: مگر تیمی سراغ دارید با بازیکنان خود برای فصل بعد مذاکره کرده باشند. ما به دنبال مجوز حرفه‌ای بودیم تا مثل سال قبل مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشیم. اولویت با مجوز حرفه‌ای بود. لیست هم هنوز ارسال نشده است.

درویش در مورد اینکه هواداران خواهان تمدید قرارداد اوسمار شده‌اند، گفت: همان زمان که اوسمار انتخاب شد گفتم که دلالان به دنبال آلوده کردن فضا هستند. مهم‌ترین کسی که از او مشورت گرفتیم علی پروین بود و راهنمایی‌های او به انتخاب اوسمار کمک کرد. بازیکنان هم می‌گفتند مربی که یک سال و نیم با تیم بوده بهتر از مربی خواهد بود که تازه به تیم می‌آید.  

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • درویش: مگر سایر تیم‌ها تمدید قرارداد بازیکنان را شروع کردند؟/ از اوسمار برنامه خواستیم+ فیلم
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • مدافع برزیلی استقلال مصدوم است/ قهری در کار نیست
  • قهر تکذیب شد؛ ستاره استقلال مصدوم است
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی