Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- کميته داوران از تغيير داور وسط ديدار پرسپوليس و نفت مسجدسليمان در چارچوب هفته چهارم ليگ برتر خبر داد.
به گزارش آريا به نقل از فدراسيون فوتبال، با اعلام کميته داوران، پيام حيدري به جاي علي صفايي به‌عنوان داور وسط ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و نفت مسجدسليمان از هفته چهارم مسابقات ليگ برتر فوتبال ايران (جام خليج فارس) را قضاوت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتني است اين ديدار روز جمعه 26 مردادماه 1397 ساعت 20:30 دقيقه در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تغيير داور وسط ديدار پرسپوليس نفت مسجدسليمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبرپور: پرسپولیس نقشی در اشتباهات داوری علیه استقلال ندارد

بازیکن پیشین استقلال معتقد است که مدیران این باشگاه به جای بیانیه‌نویسی علیه پرسپولیس باید اعتراض خود را به دست مسئولان فدراسیون و کمیته داوران برسانند. - اخبار ورزشی -

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط استقلال پس از پیروزی در اراک مقابل آلومینیوم اظهار داشت: هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. از قبل مشخص بود استقلال در اراک بازی دشواری خواهد داشت. آلومینیوم تیم سرسختی است و هفته گذشته در تبریز از تراکتور امتیاز گرفته بود و مشخص بود مقابل استقلال هم خیلی بسته بازی خواهد کرد تا از ضدحملات استفاده کند. خوشبختانه بلانکو از غفلت مدافعان آلومینیوم استفاده کرد و گل ارزشمندی را به ثمر رساند. 

بازیکن پیشین استقلال با تمجید از عملکرد مهاجم آرژانتینی این تیم عنوان کرد: بلانکو بازیکن باکیفیتی است و خیلی اتفاق خوبی است که در چنین زمان حساسی به فرم خوب و مدنظر کادرفنی استقلال رسیده و می‌بینیم که گل‌های با ارزشی به ثمر رسانده است. بلانکو ابتدا که به استقلال آمد، خیلی آماده نبود و در چند بازی هم در گلزنی ناموفق و تحت فشار بود. بلانکو در حال حاضر به لحاظ بدنی هم خیلی آماده است و آمادگی او را ما زمانی می‌بینیم که خیلی به عقب برمی‌گردد و حتی در کارهای دفاعی و بازیسازی تیم هم کمک می‌کند، علاوه بر اینها او یک سرزن فوق‌العاده است که از این ویژگی‌اش به بهترین شکل استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: پرسپولیس با توجه به نتایج و بردهایی که به دست آورده خیلی به استقلال نزدیک شده است. با این شرایط الان دیگر کیفیت بازی و تعداد گل زده اهمیتی ندارد، فقط استقلال نباید اجازه دهد فاصله یک امتیازی از بین برود تا در آخرین هفته جام را بالای سر ببرد.

اکبرپور در واکنش به انتقاد کادرفنی و بازیکنان  استقلال پس از بازی با آلومینیوم، خاطرنشان کرد: برای من خیلی عجیب است که چرا باشگاه استقلال در انتقاد از اشتباهات داوری که علیه تیم نکونام صورت می‌گیرد، علیه پرسپولیس بیانیه صادر می‌کند، در صورتی که سرخپوشان نقشی در اشتباهات داوری علیه آبی‌ها ندارند.  مدیران استقلال باید اعتراض‌شان را به کمیته داوران و فدراسیون فوتبال اعلام کنند و بیانیه‌شان را به دست تاج و افشاریان برسانند. بیانیه‌های چند روز اخیر باشگاه نه تنها به نفع تیم نیست بلکه حاشیه و اختلاف را در اطراف تیم بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه «طرف باشگاه استقلال کمیته داوران باید باشد نه پرسپولیس» یادآور شد: در هفته‌های گذشته و بویژه در بازی با مس رفسنجان یک صحنه مشکوک برای استقلال رقم خورد که اگر گل شاگردان نکونام صحیح اعلام می‌شد، الان اختلاف در صدر جدول 3 امتیاز بود، پس از آن هم در بازی پرسپولیس و ملوان، یک گل آفساید به ثمر رسید و یک پنالتی هم علیه پرسپولیس گرفته نشد و اگر 2 امتیاز هم اینجا از سرخپوشان کم می‌شد، شرایط در جدول بسیار متفاوت می‌شد. با این حال همانطور که گفتم باشگاه استقلال نباید مسیر را اشتباه برود و به جای بیانیه نوشتن علیه پرسپولیس، اعتراضاتش را به کمیته داوران اعلام و آنجا حقش را مطالبه می‌کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکبرپور: بیانیه‌ استقلال علیه پرسپولیس عجیب است!
  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟
  • اکبرپور: پرسپولیس نقشی در اشتباهات داوری علیه استقلال ندارد
  • آب پاکی روی دست استقلال و پرسپولیس/ تا پایان فصل خبری از VAR نیست
  • خسروی: سود و زیان تیمها در جدول داوری برابر است
  • استقلال دست از بیانیه نویسی بردارد
  • شاکی شدن یک استقلالی؛ پرسپولیس این وسط چه کاره است؟ | خطیر باعث درگیر نکونام و درویش می شود
  • لیگ یک: برد ۶ امتیازی دریا بابل در دربی قعرنشین‌ها
  • پرسپولیس - سپاهان، تراکتور - استقلال با VAR