Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@13:57:11 GMT

کشف 3 انبار قطعات لوازم یدکی خودرو در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۷۹۲۱

کشف 3 انبار قطعات لوازم یدکی خودرو در مشهد

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف چند انبار کالای احتکار شده خبر داد و گفت: 3 انبار لوازم یدکی خودرو و لوازم خانگی داخلی و خارجی در مشهد کشف شد.

سیدیاسر رایگانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی گزارشات رسیده در بازرسی‌های مختلف در سطح کشور یک انبار 5100 تنی برنج و حبوبات در یاسوج کشف شده که این محموله از یکی از بنادر جنوبی وارد کشور شده است و در یکی از شهرک‌های صنعتی اطراف یاسوج در انباری به صورت غیرقانونی نگهداری می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مورد هم ظن قاچاق و هم ظن احتکار وجود دارد که تا تعیین تکلیف، این انبار پلمب شده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: در مشهد 3 انبار با انبوه بسیار زیادی کالا طی 24 ساعت گذشته مهر و موم شدند که شامل بیش از 8 هزار قطعه لوازم یدکی خودرو بوده و همچنین مقادیر بسیار زیادی لوازم خانگی داخلی و خارجی کشف شده است.

رایگانی افزود: در انبار کشف شده در مشهد 1900 تن برنج خارجی نیز موجود بوده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: بخش زیادی از این اطلاعات از طریق مردم به اطلاع سازمان تعزیرات می‌رسد که شهروندان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه پیامکی 300000135 سازمان تعزیرات حکومتی یا شماره تلفن 124 بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ثبت و پیگیری کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قطعات خودرو مشهد تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز

 مهدی نیکوکاران رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز گفت: پرونده حمل سوخت قاچاق به میزان ۷ هزار و ۸۰۰ لیتر و به ارزش ۶ میلیون و ۵۳۷ هزار ریال در شعبه اول رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز رسیدگی شد.

نیکوکاران افزود: شعبه با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته وی، ماموران نیروی انتظامی شهرستان مهریز این میزان سوخت را در یک کامیون به صورت جاساز شده کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای