Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد ۵۵ ساله در حالی برای حمید، پسرش دنبال همسر می‌گشت که پسرش با یک زن صیغه کرده بود.
به گزارش صدای ایران امیر، ۵۵ ساله در مقابل بازپرس قرار گرفت و گفت: تنها پسرم به نام حمید را که ۲۳ سال دارد نزد خودم در مغازه قصابی به من کمک می‌کند. در همین روز‌ها بود که یکی از دوستان قدیمی ام به همراه دختری زیبا و محجبه وارد مغازه ام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیدن او خیلی خوشحال شده بودم چرا که انسانی شریف و بامعرفت بود. وقتی دخترش را به من معرفی کرد دیگر تأمل را جایز ندانستم و به نوعی دخترش را برای پسرم خواستگاری کردم.
وی ادامه داد: او اجازه خواست تا رفت و آمد بیشتری پس از سال‌ها دوری با هم داشته باشیم. هنوز یک هفته از این ماجرا نگذشته بود که دوستم با چهره برافروخته و ناراحت وارد مغازه ام شد و پس از سرزنش‌های مکرر که هیچ وقت انتظارش را نداشتم گفت: مگر من چه بدی در حق تو کرده بودم که این گونه قصد داشتی با آبروی من بازی کنی؟ وقتی تعجب مرا دید ادامه داد: یعنی تو نمی‌دانستی که پسرت از یک سال قبل با زنی ۴۵ ساله ازدواج کرده است و با او زندگی می‌کند.
به نقل از فاردا، امیر بیان کرد: با شنیدن این حرف‌ها حیرت زده فقط به او نگاه می‌کردم و چیزی از سخنانش نمی‌فهمیدم. در همین حال دوست قدیمیم آدرس و شماره تلفن آن زن را روی میز کارم گذاشت و با دلخوری از مغازه بیرون رفت. لحظاتی بعد به همان آدرس رفتم. پسرم با زنی ازدواج کرده بود که دخترهایش دانشجو بودند. او وقتی فهمید من پدر همسرش هستم با تمسخر گفت: تا به حال چند بار پسرت را با لگد از خانه بیرون انداختم، اما نمی‌دانم از جان من چه می‌خواهد که برایم ایجاد مزاحمت می‌کند تا مدت عقد موقت را تمدید کنم حالا از این زن به اتهام فریب پسرم شکایت دارم.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: زن صیغه ای همسر ازدواج صیغه ازدواج موقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید

مهدی رجبی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قیمت کنونی هر کیلو قارچ سرمزرعه ۷۰ تا ۷۵ هزار تومان و مغازه های خرده فروشی ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

به گفته او، هم اکنون قارچ با نرخ های ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار تومان در مغازه ها عرضه می شود، در حالیکه فروش بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان گرانفروشی است.

رجبی توزیع مویرگی را راهکار اساسی تنظیم بازار اعلام کرد و افزود: با راه اندازی بورس، فروش عمده قارچ یک مرجع قیمت گذاری دارد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ از توزیع روزانه ۴۰ تا ۵۵ تن قارچ در تهران خبر داد.

او با بیان اینکه سال گذشته ۲۱۰ هزار تن قارچ در کشور تولید شد، گفت: با توجه به احداث واحدهای جدید برآورد می شود که با افزایش ۵ تا ۱۰ هزار تنی تولید قارچ به ۲۲۰ هزار تن برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • کاسبی کپسولی
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید