Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@19:59:26 GMT

سه مهد کودک اراک گواهینامه حقوق مصرف کنندگان گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۷۹۸۲

سه مهد کودک اراک گواهینامه حقوق مصرف کنندگان گرفتند

اراک - ایرنا - معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: سه مهد کودک در کلانشهر اراک با رعایت قوانین و مقررات، موفق شدند گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان را از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی دریافت کنند.

«اعظم علی مددی » روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: مهد کودک های « آفرینش »، «فرزانگان » و «خاله شادونه» در اراک برای اولین بار گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: داشتن پروانه بهداشتی، نحوه رسیدگی به شکایات، گواهی نامه های دریافتی مهد کودک، فهرست قیمت خدمات اصلی و نرخ نامه، نظام اطلاع رسانی و تبلیغات مهد کودک، فعالیت های مهد کودک در زمینه خلاقیت و نوآوری، نداشتن تخلف، راهبردهای کاهش هزینه ها و اراتقاء برنامه های توسعه شبکه خدماتی، داشتن برنامه و هدف در مهد کودک و عملکرد آموزشی، رعایت آیین نامه ها و دستورالعمل ها از جمله شاخص های اعطای این گواهینامه ها بوده است.
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: موضوع حمایت از حقوق مصرف کنندگان از جمله مواردی است که نهادهای دولتی وغیر دولتی موظف و متعهد رسیدگی به آن هستند و در کشور نیز دولت برای تامین رضایت عمومی جامعه با اعمال سیاست هایی برمی دارند.
علی مددی افزود: این سازمان درصدد است از این طریق فرهنگ سازی و نهادینه کردن حقوق مصرف کنندگان برای تولید کننده های کالا و خدمات، قدمی موثررا در این زمینه بردارد.
6 هزار و 218 کودک در 119 مهد کودک استان مرکزی توسط 372 مربی و کارکنان اداره می شود.
6991/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهزيستي مهدكودك استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند

 احمد نادری عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

او افزود: بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • تحریم ترکیه طی چند روز بر مصرف‌کنندگان اسرائیلی تأثیر خواهد گذاشت؟
  • امنیت انرژی ایران در گرو استفاده صحیح مصرف کنندگان گاز
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • ببینید | سرابی به نام حقوق بشر آمریکایی
  • سرابی به نام حقوق بشر آمریکایی + فیلم
  • انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر از کشتار زنان و کودکان در غزه
  • مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم