Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@05:55:49 GMT

160 خانه عالم در استان بوشهر احداث شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۸۰۳۹

160 خانه عالم در استان بوشهر احداث شد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی روز چهارشنبه در دیدار با فرماندار دیلم افزود: ترویج گفتمان و ارزش های دینی، ایجاد ارتباط معنوی با جوانان و برگزاری نمازجماعت از عمده اهداف استقرار روحانیون در روستاهای محروم است.
وی با بیان اینکه تمامی جریان سیاسی درون انقلاب دلسوز هستند، گفت: همه احزاب و جریانات سیاسی از منظر این سازمان برای خدمت به مردم و انقلاب گام برمی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهارداشت: وظیفه ذاتی این سازمان تبلیغاتی است و برای حرکت های انقلابی جامعه ارزش قایل است.
فرمانداردیلم گفت: نگاه دولت به حوزه مسایل فرهنگی، اجتماعی و دینی خاص و رضایت بخش است که احداث خانه عالم در روستاها، اختصاص اعتبار برای تعمیر و تجهیز مساجد و کمک به برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی گوشه ای از این خدمات است.
عبدالامیر قاسمی بر حفظ وحدت، یکپارچگی و همگرایی تمامی احزاب و فعالان برای پیشرفت و توسعه این منطقه تاکید کرد و افزود: رهبرمعظم انقلاب در سخنرانی هفته اخیر در دیدار مردم چندین استان کشور مبنی بر حمایت و ادامه کار دولت حجت را برهمگان تمام کرد.
وی اظهارداشت: یکی از افتخارات این شهرستان دارابودن مردم نجیب و مومن و متدین است که بارها پایبندی خود را به اعتقادات و نظام و انقلاب نشان داده اند.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6164/7215/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان بوشهر استان کشور انقلاب برنامه های فرهنگی تبلیغات اسلامی استان رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه زعیم اولین خانه تاریخی قزوین + فیلم

مسافران نوروزی در جریان سفر به کهن شهر قزوین بازدید از خانه تاریخی زعیم را از دست ندهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، اولین خانه تاریخی ایرانی قزوین خانه تاریخی زعیم مربوط به دوره صفوی، قاجار و پهلوی است که در قلب شهر قزوین بنا شده است.

این بنا در سال 1380 توسط وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خریداری مرمت شده است.

در سال 1401 این خانه از طریق واگذاری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به بخش خصوصی با کاربری پذیرایی، فرهنگی و آموزشی از سوی بخش خصوصی فعال و راه‌اندازی شده است.

برای تجهیز و راه‌اندازی این خانه 12 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که هشت میلیارد ریال آن از سوی سرمایه‌گذار بخش خصوصی ‌تامین شده و باقی آن از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرهنگسرای نگین در منطقه ۱۲ اصفهان احداث می‌شود
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • زیرساخت‌های فرهنگی در احداث پارک‌ها مدنظر قرار گیرد
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • بزرگداشت پدر ویراستاری نوین در عالم نشر و فرهنگ ایران
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • احداث ۱۱۰ باب نمازخانه بین راهی در سطح کشور
  • خانه زعیم اولین خانه تاریخی قزوین + فیلم
  • ضرورت تشکیل اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان
  • پیش‌بینی سردار نقدی از روز آویزان کردن نظامیان آمریکایی از تیرهای برق | این عالم صاحب دارد