Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@13:37:11 GMT

مشاوره، نقش مهمی در مولفه های ازدواج دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۸۳۳۰

مشاوره، نقش مهمی در مولفه های ازدواج دارد

به گزارش ایرنا 'محمدرضا مزیدی' روز چهارشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه ملزومات ازدواج که تا 27 مرداد در محل دائمی نمایشگاههای استان برپاست افزود: چند سالی است معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در حوزه فعالیت‌های اجتماعی وارد شده و اکنون دغدغه پیشگیری اجتماعی را دارد و در این زمینه فعالیت‌های مختلفی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اجتماعی نیروی انتظامی یزد با بیان اینکه یکی از موضوعات مطرح در حوزه مطالعات اجتماعی، بحث‌های مرتبط با مهارت‌های خانواده است که منجر به اختلافات خانوادگی، نزاع و درگیری، طلاق عاطفی و واقعی می‌شود، گفت: نیروی انتظامی با دایر کردن مراکز مشاوره در کل استان‌های کشور، برای آموزش و ارتقای سطح مهارت‌های زندگی اقدام کرده است.
مزیدی بیان کرد: در پنج ماه نخست امسال بالغ بر هفت درصد پرونده‌هایی که به کلانتری‌ها ارجاع شده، به مصالحه منجر شده است.
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در نمایشگاه ملزومات ازدواج، غرفه خدمات مشاوره‌ای را به طور رایگان برپا کرده و مرکز مشاوره نیروی انتظامی در ابتدای خیابان مهدی نیز برای ارائه خدمات مشاوره در خدمت عزیزان است.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی سه نفر مشاور با تحصیلات فوق لیسانس و دکترا به صورت پاره وقت استخدام می‌نماید که در غرفه این نمایشگاه نیز ثبت نام از متقاضیان انجام می‌شود.
این نمایشگاه با مشارکت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، شبکه فعالان ازدواج شفا، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل بهزیستی یزد، سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری و شرکت نمایشگاه‌های تجاری بین‌المللی منطقه یزد برپا شده است.
در این نمایشگاه ملزومات ازدواج و از جمله مبلمان، وسایل آشپزخانه، لباس عروس، آینه شمعدان و... به نمایش در آمده است.
2088/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اداره کل ورزش و جوانان ازدواج صنایع دستی و گردشگری طلاق نیروی انتظامی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان

ایسنا/هرمزگان نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس با ۳۰ غرفه امروز میزبان شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، نمایشگاه سلامت در ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک، کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه امروز هفتم اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲ جهت بازدید عموم مردم دایر است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • هدفگذاری دولت برای توسعه همکاری تجاری با کشور‌ها
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند