Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از زنجان، مرحله مقدماتی بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه سازمان تأمین اجتماعی با شرکت ۸۲ نفر از حوزه‌های درمانی و ۴۲ نفر از بخش بیمه در دارالقرآن زنجان برگزار شد.
در این رقابت‌ها کبری بیات رتبه نخست در رشته ترتیل را کسب کرد، مژگان ولی‌زاده حائز رتبه دوم شد و مینا تاره چایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش آقایان رشته ترتیل نیز سید نورالدین دریاباری جایگاه اول را تصاحب کرد، مرتضی طالقانی در رتبه دوم جای گرفت و محمدرضا ایمانی سوم شد.
هاجر فیروزی تنها رتبه برتر رشته حفظ 14 جزء قرآن کریم در بخش بانوان را از آن خود کرد و کسی نتوانست مقام‌های دوم و سوم را کسب کند و آقایان نیز در این رشته مقامی به دست نیاورند.
در رشته قرائت و تحقیق در بخش بانوان به ترتیب لیلا محمدی، وحیده تاره و رباب بازرگان نفرات اول تا سوم شدند.
مرتضی پیرمحمدی، روح‌الله اسلامی و اکبر راشدین نیز به ترتیب در بخش آقایان در رشته قرائت و تحقیق حائز رتبه‌های برتر شدند.
رشته مفاهیم نیز به طور همزمان با سراسر کشور برگزار شد که در آن فریده محمدی عنوان نخست را از آن خود کرد و رتبه دوم به معصومه نظری رسید و فریده دوست‌محمدی و شهناز فلاح‌نژاد به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.
عبدالله سهرابلو که در سال‌های گذشته نیز در رشته مفاهیم عناوین کشوری کسب کرده بود در این مسابقات اول شد؛ محمدرضا ایمانی علاوه بر رتبه سوم رشته ترتیل در رشته مفاهیم نیز مقام دوم را کسب کرد و بهمنی نفر سوم این رشته شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان مسابقات قرآن تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۸۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، حسن آذرنیا، غلام خلیفه، امید شریفی نسب، مهدی حق جویی و بابک عبادی به عنوان اعضای جدید کادر فنی در کنار عبدالرضا برزگری، حسین مزرعه و علی یزدان دوست، در ادامه لیگ برتر فوتبال ایران فراز کمالوند را همراهی خواهند کرد.
امید صالحیان نیز به عنوان مدیر جدید تیم طلایی پوش آبادان برگزیده شد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هم اکنون با ۱۳ امتیاز در انتهای جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

دیگر خبرها

  • معرفی کشتی گیران برتر جام رمضان بابل
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • اندی رابرتسون و انجام چالش رتبه بندی 5 هافبک برتر اروپایی بدون دانستن نفرات بعدی / فیلم
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • دایر شدن پایگاه‌های حامی‌یابی به مناسبت شب‌های قدر در زنجان
  • سلامت: فوتبالی نه ولی تراکتوری‌ام
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان