Web Analytics Made Easy - Statcounter

کادر سرپرستی کاروان ورزشی ایران در شهر پالمبانگ روز گذشته اولین نشست خود را برگزار کرد. ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از کمیته ملی المپیک ایران، در این نشست که اکثر سرپرستان تیم‌های حاضر در شهر پالمبانگ حضور داشتند، علیزاده سرپرست کاروان ورزشی ایران در شهر پالمبانگ توجه به رعایت قوانین و مقررات دهکده بازی‌ها و تغییر نکردن محل اسکان ورزشکاران را مورد تأکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید تجیزات مورد نیاز تیم ملی تیراندازی از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت. مقرر شد در این خصوص با هماهنگی علیزاده تمهیدات لازم مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این جلسه اجاره قایق جهت ورزشکاران تیم ملی قایقراتی مبحث دیگری بود که قرار شد با هماهنگی سرپرست کاروان و همچنین امینی، رئیس فدراسیون قایقرانی اقدامات لازم به عمل آید.

در این جلسه علیزاده، افتخاری، اثنی‌عشری، فرهادی‌زاد، کوهرنگی، فصیحی، امیرشقاقی، الهام، آزاد، مرادی و امینی به عنوان سرپرستان حاضر در شهر پالمبانگ حضور داشتند.

طبق برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری بازی‌های آسیایی مسابقات رشته‌های والیبال ساحلی، تنیس، تیراندازی، قایقرانی، سنگ‌نوردی و سپک‌تاکرا به میزبانی شهر پالمبانگ برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/

R1434/P1015145/S3,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت

روح اله سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سال گذشته در مجموع ۳۳۰۰ ساعت پوشش پزشکی مسابقات ورزشی انجام شد که ۲۵۵۰ ساعت ویژه آقایان و ۷۵۰ ساعت برای بانوان بود.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان مرکزی
با اشاره به افزایش ۱۴ درصدی آمار ورزشکاران سازمان یافته گفت: سال ۱۴۰۱ شمار ورزشکاران سازمان یافته این استان ۷۹ هزار و۲۷۶ نفر بود که پایان سال گذشته به ۹۰ هزار و ۳۹۹ نفر افزایش یافت.

سهرابی گفت: در بخش خدمات درمانی، ۵۰۰ ورزشکار مصدوم (۱۰۰ خانم و ۴۰۰ آقا) به هیأت مراجعه و اسناد درمانی آنها جهت پرداخت هزینه درمان به فدراسیون ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه پارسال ۳۷۲۶ جلسه فیزیوتراپی (۳۱۳۲ جلسه برای آقایان و ۵۹۴ جلسه بانوان) برگزار شد، گفت: در کمیته آموزش ۵۸ مورد کارگاه آموزشی ،۵ دوره مدون کشوری شامل ماساژ ورزشی برای ۳۲ نفر، تیپینگ ۱۹ نفر، امدادگری ورزشی ۲۸ نفر، آب درمانی ۵۴ نفر و بازآموزی ماساژ برای ۱۷ نفر برگزار شد.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان مرکزی بیان کرد: در بخش کمیته روانشناسی ۳۷ مورد کارگاه روانشناسی و ۸۰ مورد مشاوره انجام گرفته است.

سهرابی عنوان کرد: سال گذشته در کمیته نظارت بر سلامت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی ۳۶۰ مورد بازرسی انجام شد و از ۶۰ باشگاه ورزشی برتر استان مرکزی در زمینه افزایش تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته با حضور موسسین باشگاه‌ها تقدیر شد.

وی گفت: همچنین در کمیته تغذیه، ۶ مورد کارگاه برای شهرستان‌های تابعه و باشگاه‌های ورزشی و ۱۰۴ مورد مشاوره تغذیه ارائه شد همچنین ۸ کارگاه انجام حرکات اصلاحی برای شهرستان‌های تابعه و باشگاه‌های ورزشی استان مرکزی برگزار شد.

کد خبر 6086915

دیگر خبرها

  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)
  • اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود