Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ رویترز با استناد به اظهارات منابع صنعتی آگاه و آمار کشتیرانی نوشت: این مشتری هندی بزرگ در ژوییه حدود ۱۳۵ هزار بشکه در روز نفت ایران را خریداری کرد.

منابع آگاه پیش از این اظهار کرده بودند "نایارا انرژی" تحت فشار آمریکا قصد دارد واردات نفت ایران را از ژوئن کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پالایشگاه‌ها در هند که بزرگترین مشتری نفت ایران پس از چین است، در آستانه بازگشت تحریم‌های آمریکا علیه تهران، خرید نفت از ایران را در ژوئن نسبت به ماه مه حدود ۱۲ درصد کاهش دادند اما میزان واردات آنها حدود ۵۰ درصد بالاتر از مدت مشابه سال گذشته ماند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: واردات نفت پالایشگاه هندی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار ۲.۵ میلیارد دلاری تجهیزات پزشکی کشور/ سهم ۶۰ درصدی واردات

به گزارش خبرگزاری مهر، سعیدرضا شاهمرادی افزود: با توجه به گستردگی حوزه تجهیزات پزشکی در کشور، این حوزه دارای ارزش ۲.۵ میلیارد دلاری بوده که حدود ۶۰ درصد این ارزش، از طریق واردات و ۴۰ درصد آن از طریق تولید تأمین می‌شود

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر با اعمال سیاست‌های حمایت از تولید این نسبت تقریباً به هم نزدیک شده و به حدود ۵۰ درصد رسیده است.

شاهمرادی تصریح کرد: تکیه اصلی ما بر توانمندی‌های داخلی است زیرا می‌توان به عنوان منبعی که تداوم بیشتری دارد روی آن حساب کرد. به همین خاطر رونق اقتصادی در بخش تولید بیشتر از سال‌های گذشته است.

کد خبر 6064225 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بازار ۲.۵ میلیارد دلاری تجهیزات پزشکی کشور/ سهم ۶۰ درصدی واردات
  • واردات بنزین روسیه از بلاروس افزایش یافت
  • جینسینگ هندی یا آشواگاندا چیست و چه خواصی برای بدن دارد ؟
  • اسلام‌آباد نیازمند واردات گاز ایران با خط لوله آی‌پی است
  • ثبت سفارش و تخصیص ارز به واردات خودرو در حال انجام است
  • ۶۰ درصد نیاز به تجهیزات پزشکی از طریق واردات و ۴۰ درصد آن از طریق تولید تامین می‌شود
  • پالایشگاه‌های هندی نفت بیشتری از آمریکا می‌خرند
  • پالایشگاه جمع‌آوری گازهای مشعل با حضور رئیس جمهور در دهلران بهره‌برداری می‌شود
  • به زودی پالایشگاه جمع‌آوری گاز‌های مشعل به بهره‌برداری می‌‌رسد
  • رقابت نفس‌گیر در صدرنشینی؛ آیا آمریکا و ترکیه برای همیشه تاج پسته را از ایران می‌ربایند؟