Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@18:00:20 GMT

برانکو، فروش علی علیپور راازبیخ وتو کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۸۴۸۶

برانکو، فروش علی علیپور راازبیخ وتو کرد

برانکو با جدایی علی علیپور و لژیونر شدنش مخالفت کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی ؛ مدتی است که از دو لیگ اروپایی، برای علی علیپور پیشنهادات خوبی رسیده و یک باشگاه از ترکیه و دو باشگاه از روسیه خواهان به خدمت گرفتن آقای گل فصل قبل لیگ شده اند اما پرسپولیسی ها در انتظار مجوز برانکو برای دادن رضایتنامه به این بازیکن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
برانکو در ابتدا، این پیشنهادات را باور نمی کرد اما وقتی فهمید قضیه جدی تر از آن است که فکرش را می کرد، صراحتا به حمیدرضا گرشاسبی گفت اصلا راضی به جدایی علیپور نمی شود. شایعه شده بود که برانکو به یک شرط، رضایت خود بابت جدایی علی را اعلام می کند و آن شرط، این است که باشگاه بتواند یک مهاجم خارجی، گرانقیمت و گلزن جذب کند اما با توجه به شرایط ارز در بازار کشورمان و همچنین ریخت و پاش باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی برای نیم فصل دوم، مدیران پرسپولیس به برانکو اعلام کرده اند چنین ماجرایی شدنی نیست مگر آن که از انتقال علیپور، پول زیادی به حساب باشگاه واریز شود. خبرآنلاین در ادامه نوشت: برانکو نیز گفته اگر شرط او برآورده نشود، اجازه جدایی به این بازیکن را نمی دهد و علیپور تا پایان فصل باید در جمع سرخپوشان باقی بماند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899283

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • رضا علیپور: برای میرزازاده خوشحالم
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!