Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:02:58 GMT

توزیع گوشت منجمد در مهاباد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۸۵۲۲

توزیع گوشت منجمد در مهاباد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،عبدالرحمن کلیجی با اشاره به اینکه این اقدام با هدف تنظیم بازار و تعدیل قیمت گوشت مرغ و توزیع این محصول پروتئینی آغاز شده است گفت: قیمت فروش گوشت مرغ منجمد داخلی را برای مصرف کنندگان هر کیلوگرم 67 هزار و 750 ریال / 6775 تومان/ عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حدود یک تن از این محموله خارج از شبکه توزیع شده است، بیان کرد: قیمت فروش گوشت مرغ منجمد خارج از شبکه برای هر کیلو 75 هزار ریال /7500 تومان/ بوده که در غذاخوری ها به فروش رسیده است.

وی ادامه داد: مصرف کنندگانی که در مورد ارائه خدمات در این طرح شکایتی دارند می توانند با شماره 124 تماس و شکایات خود را مطرح کنند.

رییس اداره جهاد کشاورزی گفت: شرکت پشتیبانی امور دام کشور در طول سال، جهت تنظیم بازار و تعدیل قیمت گوشت مرغ اقدام به خرید و ذخیره سازی گوشت مرغ داخلی مازاد بر نیاز بازار می کند تا در زمان مناسب در دسترس مردم قرار دهد.

انتهای پیام/ع

نظارت و بازرسی بر قیمت بازار 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میادین میوه و تره بار کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت کتف و بال زعفرانی بسته بندی شده در بسته ۸۰۰ گرم ۱۲۸ هزار تومان است. قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرم هم امروز ۲۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳