Web Analytics Made Easy - Statcounter

    پایگاه خبری اویل پرایس آمریکا با یادآوری برنامه وزارت نفت ایران برای کاهش قیمت نفت برای مشتریان مهم آسیایی، آن را بزرگترین تاکتیک تهران در برابر تحریم ها دانست. اویل پرایس امروز(چهارشنبه) نوشت: اکنون و در آستانه اعمال تحریم های نفتی آمریکا، برای ایران تخفیف راهی برای حفظ بازارهای بزرگ نفت این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اویل پرایس افزود: یک منبع خبری وزارت نفت در گفت و گو با رویترز گفته، «شرکت ملی نفت ایران، قیمت نفت خام را برای مشتریان آسیایی بین ۷۵ تا ۹۰ سنت و برای مشتریان غربی ۵۰ سنت در هر بشکه کاهش داده است».این پایگاه خببری آمریکایی همچنین به نقل از ایرنا اضافه کرد: معاون وزیر نفت ایران در امور بین الملل گفته است، عربستان به تازگی از حربه تخفیف برای گرفتن سهم بازار ایران استفاده می کند اما با این وجود، ایران از اواخر مارس تا اواخر ژوئیه (اواسط فروردین تا اواسط مرداد) به طور متوسط ۲.۳ میلیون بشکه در روز نفت صادر کرده است.اویل پرایس ادامه داد: اکنون ایران به ویژه به چین و هند تخفیف می دهد. ۲ روز پیش(دوشنبه ۲۲ مردادماه) یک منبع آگاه در وزارت نفت با تایید تخفیف ایران در فروش نفت به مشتریان آسیایی به ایرنا گفت که این اقدام براساس عرف بازار و مطابق با تخفیف ارایه شده توسط سایر صادرکنندگان است .وی خاطرنشان ساخت: دادن تخفیف به مشتریان، جزیی از ذات بازارهای جهانی به شمار می رود که توسط همه صادرکنندگان نفت انجام می شود؛ براین اساس، با توجه به وضعیت عرضه و تقاضا، فعالیت رقبا و ... صادرکنندگان نفت برای اعطای تخفیف به خریداران تصمیم گیری می کنند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت : برخی به دنبال تقلیل و بی‌اهمیت جلوه دادن عملیات " وعده صادق" هستند، اما غافل از این هستند که غافلگیری در زمان عملیات نبود، بلکه در راهبرد و تاکتیک  بود.

وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : برخی به دنبال تقلیل و بی‌اهمیت جلوه دادن عملیات " وعده صادق" هستند، اما غافل از این هستند که غافلگیری در زمان عملیات نبود، بلکه در راهبرد و تاکتیک  بود.

وی افزود : هدف از عملیات "وعده صادق" تنبیه رژیم صهیونیستی و بازنگری در ارزیابی آن‌ها از ایران بود.

جلال زاده اظهار داشت : این عملیات دوستان جمهوری اسلامی را در منطقه تجدید قوا و دشمنان را متوجه قدرت ایران کرد.

 وی در پایانن تصریح کرد : مجلس شورای اسلامی عملیات "وعده صادق" را عملیاتی موفق ارزیابی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم
  • حیرت و درماندگی غرب در برابر شکوه قدرت سازی ایران
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی