Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@06:45:41 GMT

پویش«فرزندت کجاست» به شهردار تهران ‌هم رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۸۶۰۲

پویش«فرزندت کجاست» به شهردار تهران ‌هم رسید

‌به گزارش ایکنا؛ در پویش فرزندت کجاست از مسئولان سوال شده است که جناب آقای رئیس، وزیر، مدیر، وکیل و مسئول و امثال آن، شما هم بگو #فرزندت_کجاست؟ همچنین در این پویش سعی شده تا مسئولان به این سوال که فرزندان شما چه مقدار مانند دیگر فرزندان این کشور درد و دغدغه دیگر جوانان و خانواده‌های وطن را درک کرده‌اند؟ و سهم آن‌ها از گرانی، تحریم، شرایط بد اقتصادی خانوار‌ها و تبعیض‌ها به خانواده‌های ایرانی چقدر است، پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع کمپین #فرزندت-کجاست؟ از سید عباس صالحی، وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی بود؛ او اولین وزیری بود که با انتشار توضیحاتی به سوال این کمپین پاسخ داد و در کنار آن مسئولان دیگری بودند که به این کمپین پیوستند و مردم را از شرایط فرزندان خود آگاه کردند.
مصطفی هاشمی‌طبا، مسعود پزشکیان، جواد کریمی قدوسی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سیدمحمد علی ابطحی، شهیندخت مولاوردی از دسته افرادی بودند که به طور صریح به سوال کاربران پاسخ دادند و اینبار سیدمحمدعلی افشانی، شهردار تهران در توییترش به پویش #فرزندت_کجاست پاسخ داد.
افشانی در این پیام نوشت: «سه فرزند دارم که همه در ایران هستند. زینب، دانشجوی دکترای سازه و زلزله دانشگاه شریف و مرضیه، فارغ التحصیل مهندسی برق و آماده ادامه تحصیل، سید محمد امین، دانش آموز و دامادم آقا سعید خرسند، دانشجوی دکترا سازه و زلزله دانشگاه شریف»     انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا جامعه شبکه اجتماعی فرزندت کجاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم

ایسنا/گیلان شبکه باران با برنامه تلویزیونی «پاسخ» پاسخگویی شفاف مسئولین به مطالبات مردم را به طور زنده منعکس می‌کند.

در راستای اجرای  جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به پیشگاه مردم شریف و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی در دوره تحول، صدا و سیمای گیلان در صدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» بر آمد که با محوریت مطالبه گری، شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند.

ماهیت اصلی این برنامه طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان است؛ همچنین شفاف‌سازی، ترویج و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی استان با حضور مسئولان ارشد استان، مدیران کل، رؤسای سازمان‌ها و نهادهای مختلف استان از دیگر اهداف این برنامه است.

برنامه «پاسخ» با بخش گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه، کارشناسان و نخبگان استان ساعت ۲۱:۳۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به مدت ۶۰ دقیقه به صورت پخش زنده از سیمای گیلان به روی آنتن می‌رود.

نخستین قسمت این برنامه شامگاه گذشته، ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور اسدالله عباسی، استاندار گیلان تهیه و پخش شد که با برقراری ارتباط تلفنی با محمدرضا رستمی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز سوالاتی مطرح شد.

ویژه‌برنامه پاسخ به تهیه‌کنندگی محمود رحمتی و اجرای مهدی لطفی از شبکه باران پخش می‌شود؛ بخش پیام‌های دریافتی مخاطبان نیز با اجرای شهریار سروری روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به چند سوال در چند دقیقه باید پاسخ دهند؟
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش/ چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی‌کند؟
  • ببینید | پاسخ به یک سوال جنجالی؛ زگیل تناسلی یا ایدز واقعاً از طریق کاشت و ترمیم ناخن منتقل می‌شوند؟
  • ببینید | مسعود ده‌نمکی: حاجی گرینوف‌ها جزو مخالفان سر سختم هستند
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش | شما مجید سوزوکی هستید یا حاجی گرینوف؟! | چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی کند؟
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به میلیاردر شدنش | شما مجید سوزوکی هستید یا حاجی گرینوف؟! | چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی کند؟