Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@21:01:34 GMT

هم افزایی برای رفع محرمیت لازم است

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۸۷۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین صبح امروز(چهارشنبه) در دیدار مسوولان کمیته امداد با سرهنگ برزگر جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، چهار صورت جلسه فعالیت های کمیته امداد در بحث شتغالزایی، اردوهای جهادی و همکاری متقابل و خدمات دهی به مناطق محروم مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه، اله بهداشتی مسوول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) بیان کرد: بسیج، سپاه پاسداران و کمیته امداد که مولود انقلاب هستند برای مردم و با مردم بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ویژه حمایت از محرومین جامعه در الویت امر این سه نهاد وجود دارد.
وی گفت: جهت رفع محرومیت مناطق کم بهره، یک هم افزایی و هم اندیشی برای اقدام جهادی در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری نیاز است.
مسوول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) ضمن اشاره به خدمات سازندگی در محرومیت زدایی اظهار کرد: کمک به رفع محرومیت و‌خدمات رسانی به مناطق محروم، کمک به اشتغال پایدار، اعزام‌گروههای جهادی به مناطق محروم، تهیه و توزیع سبدهای حمایتی، تهیه جهیزیه و‌کمک به امر ازدواج، تهیه البسه و نوشت افزار برای دانش آموزان محروم، ساخت زیرساخت ها در مناطق محروم و توانمندسازی افراد از طریق آموزش و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به خانواده های محروم از جمله اقدامات این سازمان با همکاری سپاه و کمیته امداد می باشد.
شناسایی سه دهستان محروم و خدمات دهی به ۷۱ روستا
در ادامه سرهنگ برین رئیس قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قزوین بیان کرد: محرومیت زدایی و کمک به محرومین در بسیاری مناطق مهجور واقع شده و آنگونه که باید به آنها رسیدگی نمی شود.
وی گفت: اما خوشبختانه بسیج و سپاه در کنار یکدیگر با تعامل و هم افزایی، خدمات رسانی های بسیاری را به مناطق نیازمند و محروم داشته اند.
رئیس قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قزوین اظهار کرد: در گام اول سه دهستان محروم شناسایی شده که ۷۱ روستا در این طرح، پوشش داده شده که شامل روستاهایی در مناطق طارم و الموت شرقی و غربی می باشد.
سرهنگ برین افزود: در حوزه تربیتی برنامه های ویژه ای از جمله مسافرت اردو اولی ها، ویژه دانش آموزان ۷ تا ۱۷ سال، طراحی و اجرا شد و در مجموع ۹ روحانی در این دهستان ها با مردم و در کنار مردم زندگی می کنند.
برین رئیس قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قزوین عنوان کرد: در حوزه سلامت پیشگیری و درمان نیز فعالیتهای زیادی با اعزام تیم های دانشجویی پزشکی انجام شده و
در حوزه اشتغال نیز در گام اول که توانمندسازی است، با آموزش درست می توانند اشتغال پایدار ایجاد نمایند.
سرهنگ برین‌ گفت: در حوزه عمران نیز بیشتر فعالیت ما خدماتی است و می توان با اطمینان گفت که در همه حوزه ها توانایی همکاری جهت محرومیت زدایی از مناطق محروم را با نهادها و دستگاههای مختلف داریم.
1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی از بازی با فولاد محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی پس از دیدار آلومینیوم اراک در هفته نوزدهم لیگ‌ برتر مقابل شمس آذر قزوین نسبت به اشتباهات داوری در این مسابقه گلایه کرد و با وجود اینکه اظهارات تندی انجام نداده بود، اما حالا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به یک جلسه محرومیت و جریمه 100 میلیون تومانی نسبت به وی داده شد.

این کمیته در فدراسیون فوتبال عنوان کرده مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد که رای صادر غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

همچنین در ادامه این رای عنوان شده: «ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.»

بنابراین، سیدمجتبی حسینی در دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس روی نیمکت تیمش حضور دارد، اما در مسابقه هفته آینده لیگ برتر برابر فولاد خوزستان باید از جایگاه نکات فنی لازم را به بازیکنان تیمش عنوان کند.

دیگر خبرها

  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی