Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:31:53 GMT

معرفی داوران بخش کوتاه و دانشجویی جشنواره فیلم «سلامت»

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۸۸۴۴

معرفی داوران بخش کوتاه و دانشجویی جشنواره فیلم «سلامت»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره فیلم «سلامت»، مجید برزگر کارگردان، امیر توده روستا کارگردان و مدیر بخش فیلم کوتاه جشنواره فیلم «سلامت»، رضا درمیشیان کارگردان، جعفر صانعی‌مقدم مدیرعامل موسسه «هنر و تجربه» و علی قنبری‌مطلق رییس اداره سرطان وزارت بهداشت ترکیب هیات داوران بخش‌ فیلم کوتاه و آثار دانشجویی سومین جشنواره فیلم «سلامت» را تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از جشنواره، ۴۶ فیلم کوتاه و ۲۲ فیلم دانشجویی به رقابت می‌پردازند.

سومین جشنواره ملی فیلم «سلامت» با هدف نمایش آثار ایرانی با محوریت نقش سلامت در زندگی انسان و با شعار «سلامت برای همه؛ اجتماعی شدن سلامت» از تاریخ ۱ تا ۵ شهریور ۹۷ به دبیری محمد کیاسالار برگزار می‌شود.

کد خبر 4375497 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره سرطان وزارت بهداشت جشنواره فیلم سلامت جعفر صانعی مقدم رضا درمیشیان مجید برزگر مردم علیه احتکار تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی سینمای مستند فیلم کوتاه کنسرت موسیقی سریال ایرانی برنامه رادیویی موسیقی پاپ انیمیشن تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه گفت: دومین جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان مدارس فیروزه با عنوان فرزندان حاج قاسم در همه مقاطع تحصیلی برای دومین سال پیاپی با حضور ۴۲ گروه سرود و ۱۱ گروه نمایش تئاتر صحنه‌ای در سالن همایش‌های آموزش و پرورش با همکاری کانون فرهنگی و تربیتی امام خمینی (ره) فیروزه برگزار شد.
علی ابوالفضلی افزود: در این جشنواره فرهنگی و هنری که به مدت ۶ روز به طول انجامید ۶۰۰ دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی گفت: از جمع ۱۲ گروه برتر سرود و تئاتر دانش آموزی شهرستان فیروزه در همه مقاطع تحصیلی، ۴ اثر با نظر هیات داوران به عنوان گروه‌های برگزیده به مسابقات جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا در سطح استان خراسان رضوی ارسال می‌شود. 
ابوالفضلی یادآور شد: حضور بیش از ۵۰ گروه دانش آموزی در این جشنواره نشان دهنده استعداد دانش آموزان این شهرستان است.

 

 

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره بخش نوعی نگاه، فیلم کوتاه و سینه فونداسیون کن ۲۰۲۴
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک