Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@12:11:01 GMT

مشکل کیروش با فدراسیون در حال حل شدن است

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۸۹۶۷

مشکل کیروش با فدراسیون در حال حل شدن است

وزیر ورزش و جونان از در حال حل بودن مشکل کیروش با فدراسیون فوتبال خبرداد.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی فر در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که برای حل مشکل کیروش با فدراسیون فوتبال اقدامی انجام شده یا نه، گفت: مشکل کیروش با فدراسیون فوتبال در حال حل شدن است.

وی با اشاره به مصوبات امروز دولت در زمینه وزارت ورزش اظهار کرد: امروز تصویب اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک و قانون انقطاع آن از کمیته ملی المپیک که قرار بود اساسنامه جدید پیشنهادی آن را تقدیم دولت کنیم و در شش جلسه به صورت تخصصی بررسی شده، در دولت به تصویب رسید و مشکلات قانونی استقلال آن برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حاشیه جلسه هیات دولت همچنین تفاهم نامه ای  با وزیر کشور در زمینه توانمندسازی و تقویت مشارکت نهادمند اجتماعی سمن ها امضا کردیم که صدور مجوز فعالیت آنان تسهیل شود و مجوزهایی که قبلا صادر شده بود به تایید وزارت کشور رسید. امیدواریم که با امضاء این تفاهم نامه نزدیک به دوهزار سازمان مردم نهادی که توسط وزارت ورزش ایجاد شده از این به بعد با قدرت بیشتری انجام شود.

سلطانی فر در پاسخ به این پرسش که پیگیری انتشار لیست هایی درباره بدهی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به کجا رسیده است، گفت: ما از سال گذشته با سامان دهی دقیقی که درباره پرسپولیس و استقلال انجام دادیم هم در زمینه تامین منابع مالی اسپانسرینگ و هم سازمان دهی و پرداخت بدهی آنان، در حدود بیش از هشتاد درصد بدهی قطعی آنان  پرداخت شد و لیست هایی که متاسفانه مطرح می شود ادعاهایی از سوی افراد حقوقی و حقیقی است که باید این ادعا یا به تایید AFC برسد یا به تایید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال و هیچ مشکلی هم وجود ندارد. آن مقدار محدود باقی مانده هم هرکدام به تصویب دو نهاد اشاره شده برسد بلافاصله توسط این دو باشگاه پرداخت می شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام وزير ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در حالی روز 24 فروردین در هفته بیست و سوم لیگ برتر به تساوی دو بر دو رسیدند که گزارش نماینده فدراسیون برای کمیته انضباطی منجر به جریمه برای مربی گلرهای نارنجی پوشان شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که طی روزهای اخیر دوباره فعالیت زیادی داشته و باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان در لیگ برتر و دسته‌های پایین‌تر را با محرومیت و جرایم مالی سنگین مواجه کرده، امروز هم رای رحمان احمدی، مربی دروازه‌بانان مس رفسنجان را صادر نمود.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است:

«دیدار تیم های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت 6 ماه تعلیق می شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند که این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.»

دیگر خبرها

  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد