Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@11:39:47 GMT

2 انبار کالای احتکار شده در باوی کشف و تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۹۰۸۴

2 انبار کالای احتکار شده در باوی کشف و تعطیل شد

به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس خوزستان سردار حیدرعباس زاده افزود: در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی شناسایی باندهای سازمان یافته و احتکار کنندگان کالاهای اساسی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و انتظامی شهرستان باوی با رصد اطلاعاتی 2 انبار بزرگ محل نگهداری و احتکار کولر گازی و برنج را شناسایی و موضوع کشف به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با انجام اقدامات تخصصی محل انبارها شناسایی و با هماهنگی ماموران تعزیرات حکومتی شهرستان اهواز به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده مقدار 300 تن برنج و 9 هزار و 270 کولر احتکار شده کشف و هر 2 انبار تعطیل شد.
فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای احتکار شده را 401 میلیارد و 381 میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.
شهرستان باوی با مرکزیت شهر ملاثانی با حدود 90 هزار نفر جمعیت، با تصویب هیات
وزیران در سال 1389 از شهرستان اهواز جدا و مستقل شد.
7152/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت برنج تعزیرات فرمانده انتظامی کالاهای اساسی ماموران پلیس رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود

حجت‌الاسلام حسینی در جلسه با شورای معاونین، روسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های تابعه قضایی استان در سنندج، اظهار کرد: مسئولین قضایی استان باید در راستای تحقق شعار سال ضمن شناسایی کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل و اعلام این واحد‌ها به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، اهتمام جدی داشته باشند. 

وی تاکید کرد: سند تحول قضایی و اجرای برنامه‌های عملیاتی قوه قضاییه در سال ۱۴۰۳ باید محور حرکت فعالیت‌های دستگاه قضایی استان در سال جدید باشد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان با اشاره به ضرورت تکریم مراجعین به دستگاه قضایی، گفت : یکی از مصادیق بارز این موضوع، پاسخگویی صحیح به سوالات و درخواست‌های ارباب رجوع است و همچنین ارزش قائل شدن قضات و کارکنان اداری برای وقت مردم است. 

حسینی خطاب به روسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان بر تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص تاکید کرد و افزود: قضات باید در صدور قرار تامین منجر به بازداشت با دقت بیشتری عمل کنند. 

وی اضافه کرد: قضات امسال باید در راستای مختومه نمودن پرونده‌های قضایی توام با اتقان آراء تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند تا زمینه رضایتمندی بیشتر مردم استان فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس