Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@08:00:24 GMT

باید فرهنگ آزادگی و استقامت را در جامعه ترویج بدهیم

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۹۰۹۲

باید فرهنگ آزادگی و استقامت را در جامعه ترویج بدهیم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگان خراسان رضوی با اشاره به اینکه امسال بازسازی ۹۵ درصد از گلزار شهدای تک مزاری انجام می شود، گفت:باید فرهنگ آزادگی و استقامت را در جامعه ترویج بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلم حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی امروز(۲۴ مرداد) در نشست خبری تشریح برنامه های سالروز ورود آزادگان بکه در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی برگزار شد ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدا گفت: یکی از مباحثی که دنبال کردیم ایجاد کارگروه ساماندهی گلزار شهدا است و تا کنون ۴۸ درصد گلزار شهدا ساماندهی شده و امسال هم ۹۵ درصد گلزارهای تک مزاری ساماندهی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه کاری که اسیران ما در زمان اسارت انجام دادند و عزت خود را حفظ کردند زیر بنای فکری دشمن را تخریب کرد، اظهار داشت:تمامی شهدای مدافع حرم که پرونده آنان تشکیل شده و تحت پوشش قرار گرفتند از تمامی مزایا و خدمات دیگر خانواده های شهدا بهرمنده می شوند.

 

حجت الاسلانم معصومی با بیان اینکه امسال با همکاری موسسه پیام آزادگان انسجام خوبی به فعالیت ها بخشیده شده، گفت:هر آنچه برای اسیران خدمات ارائه کنیم در مقایسه با سختی هایی که در دوران اسارت متحمل شدند جبران قطره ای از دریای بیکران استقامت آنها نخواهد شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به اینکه باید فرهنگ آزادگی و استقامت را در جامعه ترویج کنیم، افزود:در حال حاضر ۳۳ شهید مدافع حرم ایرانی، ۱۶۸ شهید لشگر فاطمیون، ۵۳ مفقود و ۱۱۲ جانباز داریم.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: خشکسالی عربستان زلزله شیراز دولت منابع آب زیرزمینی کشاورزی گلستان کم آبی سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی استقامت و پایداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه زائرسرای بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است، گفت: تکمیل این زائرسرا نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمد رحیمی با اعلام این خبر، اظهار داشت: ساخت این زائر سرا با توجه به نیازهای شهر مرزی مهران به دلیل تردد میلیون ها زائر به خصوص در ایام اربعین،در این شهر مرزی در حال اجرا است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام زیربنای این زائرسرا را 2 هزار و 400 مترمربع اعلام کرد و گفت:این پروژه با پیشرفت 40درصدی در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون هشت میلیارد تومان برای ساخت این زائرسرا هزینه شده است،تصریح کرد:22 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اعتبار نیاز است‌.

رحیمی به دیگر مشخصات این پروژه اشاره داشت و گفت:این زائرسرا در سه طبقه و داشتن حسینیه برای اسکان 300 نفر در طول روز در حال اجرایی است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام در پایان افزود:این پروژه از محل اعتبارات مرکز با جدیت در حال اجرایی شدن است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • فردا استقبال از پیکر پاک دو شهید گمنام در قزوین
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • توزیع ۴۸ هزار افطاری متبرک در مناطق کم برخوردار در مشهد
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • مسیر تولید برای مردم هموار شود/ مخاطب شعار سال قشر خاصی از جامعه نیست
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست