Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحامد عاملی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اظهار داشت: در راستای برخورد و مقابله با پدیده احتکار و برخی سوء استفاده‌های احتمالی در سطح بازار و نظام اقتصادی طرح تشدید مبارزه با احتکار و عدم اعلام موجودی کالا در اردبیل اجرا می‌شود تا از بروز نابسامانی‌ها در سطح بازار جلوگیری شده و رضایت مردمی را فراهم آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تشکیل پرونده تخلف احتکار کالا به ارزش بیش از چهار میلیارد و 461 میلیون ریال خبر داد و افزود: این کالاها شامل لوازم خانگی، شکر و مواد غذایی بوده که چهار فقره پرونده تخلف در زمینه احتکار برای عاملان این تخلفات تشکیل شده و برای صدور رای به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از نظارت جدی بر اصناف و اماکن گوناگون در راستای جلوگیری از تخلفات در حوزه احتکار کالاها و اجناس مورد نیاز مردم خبر داد و گفت: با استناد ماده 60 قانون نظام صنفی توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل واحدهای صنفی مورد بازرسی و نظارت قرار گرفته و با متخلفان برخورد لازم انجام می‌شود.

عاملی تصریح کرد: برخورد با تخلفات صنفی اعم از احتکار، کم‌فروشی، گران‌فروشی و برخی تخلفات در این زمینه از جمله وظایف و رسالت‌های این سازمان بوده تا از سوء استفاده برخی افراد سودجو از شرایط روانی حاکم بر جامعه جلوگیری کنیم و در کنار این امر و برخورد قاطع با متخلفان و محتکران و انجام نظارت‌های لازم انتظار می‌رود مردم نیز در این زمینه همکاری داشته و هر گونه اقدام به احتکار و سایر مشکلات در واحدهای صنفی و بازار را گزارش کنند تا رسیدگی سریع و به موقع انجام شده و از مشکلات بعدی جلوگیری شود.

انتهای پیام/ ع

مبارزه با احتکار کالا در اردبیل

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احتکار کالا بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۹۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی

سردار بهدانی فردفرمانده انتظامی استان یزد در این دیدار از اجرای موفقیت آمیز طرح نور در استان یزد خبر داد و گفت: اجرای این طرح با قوت ادامه خواهد یافت.

وی، اجرای طرح نور و مقابله با بدحجابی را خواسته مردم دانست و افزود: از زمان اجرای این طرح شاهد حمایت قشر‌های مختلف مردم از اجرای این طرح بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان یزد، انجام وظایف دستگاه‌های فرهنگی در مقوله عفاف و حجاب را ضروری دانست و افزود: در صورتی مقابله فراگیر با بدحجابی صورت می‌گیرد که سایر دستگاه‌ها که در قانون مطرح شده اند، نیز به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به وظایف متعدد نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت جامعه خاطر نشان کرد: پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی قرار دارد.

سردار بهدانی فرد، اظهار داشت: خوشبختانه افرادی که مورد تذکر قرار می‌گیرند به تذکر‌ها توجه می‌کنند و همین عامل باعث شده اجرای این طرح با موفقیت صورت گیرد. 

فرمانده انتظامی استان از همراهی و کمک مردم جهت مشارکت در این طرح استقبال کرد و افزود: تلاش ما این است که اجرای این طرح در صحنه اثرگذار باشد و با صحبت، تذکر لسانی و امربه معروف فرد اصلاح شده و کار به مراحل بعدی کشیده نشود. 

سردار بهدانی فرد افزود: علاوه بر اجرای طرح نور در شهر، این طرح در خودرو‌ها و اصناف و فضای مجازی هم اجرا می‌شود.

جمعی از اعضای جبهه فرهنگی یزد با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی استان، از اجرای طرح نور حمایت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • بیش‌ترین تخلفات صنوف کاشان چیست؟
  • تدوین دستورالعمل اجرای صحیح طرح نور در دادستانی کل کشور
  • برخورد با جرایم سازمان‌یافته در حوزه عفاف و حجاب/ دستورالعمل دادستانی کل کشور درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • فیلم| تخلفات صنفی طلا فروشان تبعات دارد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی