Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازشهرکرد، سرگرد" امیر انتظامی نیا" در تشریح این خبر افزود بلافاصله ماموران در محل حادثه حضور و پس از انجام اقدامات اولیه مشخص شد که جوان 38 ساله با ضربات چاقو به فتل رسیده است .

فرمانده انتظامی شهرستان کوهرنگ در ادامه گفت: بلافاصله تیمی ویژه متشکل از ماموران پلیس آگاهی و عوامل انتظامی جهت دستگیری قاتل و انجام تحقیقات بیشتر به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرگرد" امیر انتظامی نیا"با اشاره به دستگیری قاتل در کمتر از نیم ساعت تصریح کرد: در تحقیقات تخصصی بعمل آمده متهم به قتل پس از ارائه مدارک و مستندات موجود به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت پلیس آگاهی جرم فرمانده انتظامی شهرستان قتل دستگیری رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم

سرهنگ عبدلی نسب گفت: در پی یک مورد نزاع و درگیری مسلحانه در یکی از نقاط شهر بم که چند نفر به علت نزاع قبلی، باز هم با یکدیگر درگیر و اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، ماموران پلیس امنیت عمومی وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه ۲ نفر از عاملان این نزاع، تیر خورده و به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، افزود: ماموران با پیجویی‌های پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی، ۳ نفر از افراد دخیل در این نزاع و درگیری مسلحانه را شناسایی و آن ها را در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند. 

 فرمانده انتظامی بم تصریح کرد: از مخفیگاه آنان، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و یک قبضه سلاح کمری به کار رفته در نزاع کشف شد.

او بیان داشت: تحقیقات برای دستگیری سایر عاملان آن نزاع ادامه دارد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه نتیجه شکل گیری نزاع ها، تداوم کینه، مصدومیت، خسارت و حتی قتل است و چیزی جزو ندامت و پشیمانی برای افراد در بر ندارد، تاکید کرد: پایان دادن به اختلافات از سوی معتمدان و ریش سفیدان محله در بسیاری از موارد از بهترین روش‌های حل و فصل نزاع‌های فردی و دسته جمعی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری باند بدل اندازان طلا در شاهرود
  • دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم
  • دستگیری  باند بدل اندازان طلا در شاهرود