Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-18@09:46:29 GMT

کی‌روش و اسد ۴۰۰ روز بعد از دعوای جنجالی

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۹۳۲۵

به گزارش وانانیوز، 

روز گذشته علیرضا اسدی رسماً به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی منصوب شد و این شاید تازه آغاز چالش باشگاه تبریزی با تیم ملی باشد.

کمتر کسی در فوتبال ایران است از رابطه نه چندان حسنه کارلوس کی‎روش با علیرضا اسدی خبر نداشته باشد. اسدی چند سالی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال کار کرد و در این راه بار‌ها با کی‎روش به مشکل خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختلاف با کی‎روش در نهایت باعث شد اسدی از سمتش استعفا بدهد. حدود ۱۳ ماه پیش بود که کی‌روش با انتشار بیانیه‎ای در صفحه شخصی خودش در فیسبوک، اسدی را «جادوگر» خطاب کرد. دبیرکل وقت فدراسیون فوتبال هم در مقابل زیاده‌خواهی کی‎روش کم نیاورد و طی مصاحبه تندی مدعی شد «حتماً کی‎روش در باغ وحش بزرگ شده است که از ادبیات مار و عقرب استفاده می‎کند»!

با گذشت ۴۰۰ روز از جنگ کی‌روش و دبیرکل، اسدی با یک سمت جدید به فوتبال ایران برگشته است. او حالا مدیرعامل شده، آن هم مدیرعاملی باشگاهی شده که ۲ کاپیتان تیم ملی در آن توپ می‎زنند.

از سابقه درخشان کی‎روش و اسدی در دعوا با یکدیگر خیلی راحت می‌توان حدس زد که آنها ممکن است بار دیگر بخواهند با یکدیگر به مشکل بخورند؛ البته این بار دیگر «تاجی» وجود ندارد که بخواهد با برکناری اسدی دعوا را بخواباند. این بار اسدی با در اختیار داشتن دو کاپیتان تیم ملی دست بالا را در دعوا در اختیار دارد.

ممکن است در طول برنامه آماده‎سازی گرانقیمت تیم ملی برای جام جهانی، کی‎روش در مواقعی (غیر از فیفادی‎ها) بخواهد بازیکنانش را در اختیار داشته باشد اسدی احتمالاً زیر با چنین درخواستی نخواهد رفت. در صورتی که کی‎روش  بخواهد به آینده مشترک با ایران باور داشته باشد، او باید خودش را مهیای یک چالش احتمالی بکند؛ چالشی برای در اختیار گرفتن کاپیتانش‎هایش در سال جام ملت‌های آسیا.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: لیگ برتر تراکتورسازی تراکتورسازی تبریز علیرضا اسدی کی روش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان

به گزارش همشهری آنلاین سرانجام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان رای نهایی‌اش را درباره کریستیانو رونالدو اعلام کرد. طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان رونالدو دو بازی‌ از همراهی النصر محروم و ۲۰ هزار ریال سعودی هم جریمه شد.

هنوز باشگاه النصر و کریستیانو رونالدو واکنشی به این رای نداشته‌اند. البته پیش از این باشگاه النصر اعلام کرد که کریستیانو رونالدو مرتکب کار اشتباهی نشده است.

رونالدو در دیدار برابر الهلال با علی البلیهی مدافع جنجالی الهلال درگیر و از بازی اخراج شد. الهلال در آن بازی توانست برابر النصر به پیروزی دست پیدا کند و در نهایت قهرمان سوپرجام شد.

کد خبر 845025 برچسب‌ها ویژه ورزشی کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد
  • پس از استوری جنجالی؛ احضار آرش رضاوند به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • احضار یک استقلالی پس از استوری جنجالی
  • برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر با هدست های جدید داوری
  • هدست‌های جدید داوری آماده استفاده در مسابقات لیگ برتر
  • ناگفته‌های جنجالی داور بازنشسته در استودیو آنتن