Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا پور اسماعیل ملی پوش تکواندو بانوان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: نخستین باری است که در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ شرکت می‌کنم و با توجه به اینکه سطح این مسابقات بسیار بالا است پیش بینی رنگ مدال و نتیجه کار بسیار سختی است و تمام موارد به روز بازی‌ها بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رقابت‌های آسیایی رده بزرگسالان موفق به کسب مدال برنز شد و قول می‌دهم که در بازی‌های آسیایی جاکارتا بتوانم مدال خوش رنگ تری را کسب کنم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

او ادامه داد: ۱۰۰ در صد آماده حضور در این بازی‌ها هستم و از نظر روحی در شرایط خوبی به سر می‌برم. بازی‌های آسیایی بسیار مهم است و من تمام تلاشم را در مبارزات به کار می‌گیرم تا با کسب مدال کیمیای دوم تکواندو شوم و در این دوره از رقابت‌ها شگفتی بسازم.

پور اسماعیل درباره شناختش از حریفان گفت: متاسفانه اسامی حریفانم در بازی‌های آسیایی تغییر کرد و شناخت کافی از همه آن‌ها ندارم و در کنار کادر فنی توانستم بازی برخی از آن‌ها را آنالیز کنم و همان مبارزه اول برای من حکم دیدار فینال را دارد.

او درباره اینکه چرا تکواندو را به عنوان ورزش حرفه‌ای انتخاب کرده است گفت: از کودکی به ورزش رزمی علاقه داشتم و به همین دلیل از ۶ سالگی تکواندو را آغاز کردم و در سن ۱۴ سالگی اولین مدال طلای جهان را بدست آوردم و این موضوع باعث شد علاقه ام به تکواندو بیشتر شود.

پور اسماعیل درباره مصدومیت کیمیا علیزاده عنوان کرد: زمانی که کیمیا دچار آسیب دیدگی شد تا دو روز تمام بازیکنان تیم ناراحت بودند و با کیمیا در ارتباط بودیم و انگیزه‌ای که کیمیا بود باعث شد روحیه تیم هم حفظ سود و اگر هر کدام از ما موفق به کسب مدال شویم می‌توانیم به علیزاده روحیه بدهیم تا هر چه سریعتر به تکواندو برگردد.

ملی پوش تکواندو بانوان درباره حمایت فدراسیون از تیم بانوان گفت: از زمانی که کیمیا در المپیک موفق به کسب مدال شد توجه فدراسیون نسبت به تیم بانوان بیشتر شد و فکر می‌کنم هر چه قدر که ما بتوانیم در رقابت‌های مختلف موفق‌تر باشیم حمایت فدراسیون بیشتر خواهد شد.

پور اسماعیل عنوان کرد: نایب رئیس فدراسیون از ما حمایت می‌کند و حتی با برگزاری لیگ بانوان باعث می‌شود که آمادگی تکواندوکاران حفظ شود. به طور کلی تیم ملی تکواندو مردان بیشتر دیده می‌شد، اما عملکرد کیمیا توجه را به سمت تکواندو بانوان بیشتر کرد.

بیشتر بخوانید:

خدابخشی: تلاش می کنیم تکواندو ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا در جایگاه اصلی اش قرار گیرد

برنامه تکواندو در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تغییر کرد

عسگری: هیچ تیمی را در بازی‌های آسیایی دست کم نمی‌گیریم

حسینی: هدفمان قهرمانی تکواندو در بازی‌های آسیایی جاکارتا است

برگزاری تمرین تیم ملی تکواندو مردان پیش از اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا+عکس

ملی‌پوشان تکواندو کشورمان فردا راهی جاکارتا می‌شوند

کمرانی: تیم ملی تکواندو بانوان جوان و با انگیزه است/ جای کیمیا علیزاده در تیم ما خالی است

شیدایی: امیدوارم با کسب مدال بازی‌های آسیایی بتوانم زحمات خانواده ام را جبران کنم

انتهای پیام/


اظهارات پوراسماعیل درباره بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ بازی های آسیایی جاکارتا 2018 فدراسیون تکواندو اخبار ورزشی بازی های آسیایی جاکارتا 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه ۱۴ اردیبهشت بین تیم‌های ژاپن و ازبکستان برگزار شد.

به گزارش ورزش سه، در این بازی موعود بنیادی‌فر، داور بین المللی فوتبال ایران به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی مهم را برعهده داشتند.

مهم‌ترین تصمیم بنیادی‌فر اعلام پنالتی به سود ازبکستان در ثانیه‌های پایانی بود که ژاپن با مهار این فرصت، با پیروزی یک بر صفر جام قهرمانی زیر ۲۳ ساله‌های آسیا را بالای سر برد.

این مهمترین قضاوت یک داور ایرانی در عرصه بین المللی پس از مهاجرت علیرضا فغانی به حساب می‌آید و روز مهمی را برای داوری ایران و موعود بنیادی‌فر رقم زد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902695

دیگر خبرها

  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند