Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان در بازدید از مرکز پزشکی قانونی شهریار کمبود فضای فیزیکی را از مهم‌ترین مشکلات مرکز پزشکی قانونی این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، شجاعی  در بازدید از مرکز پزشکی قانونی شهریار کمبود فضای فیزیکی را از مهم‌ترین مشکلات مرکز پزشکی قانونی این شهرستان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور دراین بازدید که با حضور رئیس دادگستری، دادستان و مسئولان عالی این شهرستان برگزار شد، گفت: تهران از محروم‌ترین استان‌های کشور است در حالی که نگاه به استان‌ها با توجه به خدمات و جمعیت آن باید عادلانه و متناسب با عملکرد آن در حوزه‌های مختلف باشد.

وی با اشاره به شرایط ویژه شهرستان شهریار افزود: به شهریار می‌بایست به دلیل گستردگی و جمعیت بالا نگاه استانی داشته باشیم و برنامه ریزی برای آن باید با این نگاه صورت گیرد.

شجاعی کمبود فضای فیزیکی را از مهم‌ترین مشکلات مرکز پزشکی قانونی این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: پزشکی قانونی استان تهران باید شهرستان شهریار را مورد توجه جدی‌تر قرار دهد چرا که جمعیت بالا شرایط ویژه‌ای به این شهرستان داده است ضمن آنکه باید در این مرکز نیرو‌های استخدامی به کار گرفته شوند.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور همچنین اظهار امیدواری کرد شرایط لازم برای راه اندازی هرچه سریع‌تر سالن تشریح پزشکی قانونی شهریار فراهم شود تا بخشی از مشکلات مردم این منطقه در دریافت خدمات پزشکی قانونی برطرف شود. ‎

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حجاب وارداتی است!

همشهری آنلاین- فرشاد شیرزادی: غلامحسین رضوانی، نماینده مجلس یازدهم گفت: «معضلی که تحت عنوان «حجاب» مطرح شده، معضلی نیست که از داخل کشور جوشیده باشد. این موضوع که رهبر معظم انقلاب از آن به‌عنوان چالش یاد می‌کنند، امری وارداتی‌ است. البته کسانی که شناسنامه ایرانی دارند و در داخل ایران فعالیت می‌کنند، حساب‌شان از قاطبه مردم جداست. باید دانست که این عده تلاش کرده‌اند تا معضلی برای کشور فراهم کنند.»

وی افزود: «در این راستا من از ابتدا معتقد بودم که کمبود قانون در این زمینه نداشته‌ایم و نداریم. چنانچه همه ملزم به قانون باشند و قانون را رعایت کنند، پدیده‌ای با عنوان کشف حجاب نخواهیم داشت. اما متأسفانه بعضی‌ها به این موضوع دامن زدند و همانطور که رهبر عزیزمان گفتند، دشمن در این موضوع حساب‌شده وارد عرصه شد تا به‌زعم خودش برای جمهوری اسلامی دردسر و مساله‌ای جدید ایجاد کند. بنابراین حالا که بعضی‌ها چنین تصوری را ادامه می‌دهند، باید به‌ درستی دانست که در این زمینه هم اقدام شده و هم قانون وجود دارد.»

وی تأکید کرد: «با توافق ۳ قوه هم قوانین لازم در مجلس تصویب شده و هم این قوانین مراحل قانونی خود را طی می‌کند. بنابراین ما چه تصور کنیم که کمبود قانون وجود داشته و چه به‌ درستی بگوییم کمبود قانونی از ابتدا نبوده، به هر حال قانونی که در حال حاضر تصویب شده و مورد اجماع ۳ قوه هم هست، ان‌شاءالله ملاک عملکرد مسئولان و نهادها و سازمان‌ها قرار بگیرد. امیدواریم همه مردم همچنان که چنین بوده، یار و یاور نظام و هنجارهای اسلامی جامعه خودشان باشند تا مشکلی از این بابت پیش نیاید.»

رضوانی در پایان یادآور شد: «طبیعتاً قوه قضاییه و نیروی انتظامی باید با متخلفان برخورد قانونی کنند. قانون هم حدود آن را مشخص کرده است. امیدواریم با رعایت موازین دقیق قانون، قوه قضاییه و همچنین چنانچه همواره انتظار می‌رود نیروی انتظامی به‌عنوان ضابط قوه قضاییه، در این زمینه اقدام لازم و مثمرثمر را انجام دهند.»

کد خبر 846074 برچسب‌ها فرهنگ زنان - حجاب رهبر معظم انقلاب نماینده مجلس مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • کشف حجاب وارداتی است!
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • متن گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلایل کمبود و گرانی دارو
  • متن کامل گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره کمبود دارو
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • اعزام بیش ۸۳ هزار زائر در حج تمتع سال ۱۴۰۳