Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@23:26:46 GMT

جهرم قهرمان رقابت های هندبال نوجوانان فارس شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۹۶۷۰

جهرم قهرمان رقابت های هندبال نوجوانان فارس شد

عبدالرحیم خداجو، چهارشنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: 9 تیم استان فارس از شیراز، جهرم، پاسارگاد، آباده، لارستان، فسا، کازرون، فیروزآباد و مرودشت با هم رقابت کردند.
وی با بیان اینکه تیم هندبال نوجوانان جهرم با پیروزی بر تیم‌های شیراز، مرودشت و پاسارگاد در دور مقدماتی به مرحله‌ نیمه نهایی راه یافت، اضافه کرد: در این مرحله نیز تیم لارستان را با دستاورد 20 بر13 شکست داد و به دیدار نهایی این پیکارها راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در دیدار نهایی تیم جهرم با نتیجه 17 بر10 تیم فیروزآباد را شکست داد و بر سکوی قهرمانی این دور از رقابت ها ایستاد و تیم‌های فیروزآباد و لارستان به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی اظهار کرد: تیم جهرم با قهرمانی در این پیکارها، جواز شرکت در مسابقات منطقه‌ 8کشور را که در شهریورما برگزار خواهد شد به دست آورد.
خداجو گفت: بازیکنان تیم نوجوانان هندبال جهرم علی اسماعیل ‌پور، امیرحسین سقاباشی، محمد مهرادنیا، امیرمحمد بهارلو، سینا بهنام ‌نژاد، محمد قایدی، ابوالفضل ارامین، محمد متین ظهرابی، علی نصیری‌ نژاد، امیرحسین گچکاران، عرفان آرامش و محمدحسین معماری‌ فرد بودند.
رئیس اداره‌ ورزش و جوانان شهرستان جهرم بیان کرد: مربی این تیم سیدعباس کارگر و سرپرست تیم، امین کارگر بودند.
این تیم در رقابت‌های قهرمانی آموزشگاه‌های متوسطه‌ اول کشور که از اول تا ششم مردادماه در تبریز برگزار شد، بر سکوی سوم کشور ایستاد.
ف ت / 1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان فارس رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرپرست تیم نیمه نهایی جهرم رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید یاسر موسوی ظهر دوشنبه با اعلام این خبر گفت: مسابقات انتخابی ووشو آقایان استان در رده سنی جوانان در دو بخش ساندا و تالو به میزبانی خانه ووشو برگزار شد.

وی افزود: در بخش ساندا فراشبند اول به مقام قهرمانی دست یافت و شهرستان‌های جویم و کوار حائز مقام‌های دوم و سوم شدند.

رئیس هیأت ووشو فارس اظهار داشت: اما در مجموع ساندا و تالو تیم شیراز الف قهرمان شد و تیم لامرد به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم شیراز ب نیز بر سکوی سوم ایستاد.

موسوی بیان داشت: نفرات برتر این رقابت‌ها پس از برگزاری دو مرحله مسابقات درون اردویی با توجه به سهمیه استان‌ها اواخر خرداد ماه سال جاری به مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو اعزام خواهند شد.

رئیس هیأت ووشو فارس ادامه داد: در اتمام مسابقات از سید رضا سجادیان، افشین کشاورز، محمد مهدی علوی ۳ داور نمونه استان فارس و عبدالعزیز مظفری، بهرام مرادی و حبیب جابری ۳ مربی برتر فارس با اهدا تندیس و لوح سپاس تقدیر شد.

کد خبر 6098250

دیگر خبرها

  • تجلیل از از امیرعلی آذرپیرا
  • خراسان رضوی ، قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران .
  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • بهترین نوجوانان و جوانان مسابقات کشوری وزنه برداری مشخص شدند
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس