Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان از برطرف شدن مشکل سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسعود سلطانی‌فر در پایان جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین فعالیت وزارت‌خانه متبوعش گفت: یکی از موارد مطرح شده در جلسه اخیرتصویب اساس‌نامه کمیته ملی پاراالمپیک بود،‌ بر اساس توافقات صورت گرفته، مقرر شد اساس‌نامه جدید این کمیته را تقدیم دولت کنیم که ۶ جلسه در کمیسیون تحصصی بررسی و امروز به تصویب رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: خوشبختانه موانع و موارد برای استقلال این کمیته از سرراه برداشته شده است.

وی درباره دیگر مصوبه امروز وزارت ورزش و جوانان در هیأت دولت گفت: در حاشیه دولت یک تفاهم‌نامه با وزارت کشور امضا کردیم که در زمینه توانمندسازی و تقویت اجتماعی سمن‌ها است تا صدور مجوز فعالیت آن‌ها تسهیل شود. ان‌شاالله امیدوار هستیم نزدیک به ۲۰۰۰ سازمان مردم نهاد که توسط وزارت ورزش و جوانان احداث شده به فعالیت‌های اجتماعی بپردازند.

سلطانی‌فر درباره بدهی باشگاه‌های پایتخت و سایر بدهی‌ها در فدراسیون فوتبال گفت: از سال گذشته با سامان‌دهی دقیقی که در وضعیت دو باشگاه انجام دادیم و با بررسی وضعیت اسپانسرینگ و سایر موارد بیش از ۸۰ درصد بدهی‌های قطعی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: لیست‌هایی که مطرح می‌شود اعادهایی از سوی افراد حقیقی و حقوقی است که باید یا به تائید AFC و یا فدارسیون فوتبال برسد.

وزیر ورزش در خصوص برطرف کردن مشکل سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مشکل فدارسیون فوتبال با کیروش در حال حل شدن است .

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سلطانی فر کی روش استقلال و پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه 23 میلیاردی دولت به کشتی گیران

به گزارش "ورزش سه"، دیروز و در مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش ایران در سال 1402 توسط رئیس محترم جمهور،‌ مبلغ 23 میلیارد تومان پاداش به مدال آوران کشتی و مربیان تیم ملی اختصاص یافت.

این پاداش با توجه به مدال آوری کشتی گیران آزاد و فرنگی در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان  در رقابت های آسیایی و جهانی بود که به آن ها تعلق گرفت.

فدراسیون کشتی بلافاصله پس از دریافت این پاداش از وزارت ورزش و جوانان، پاداش هر مدال آور را بر اساس رتبه بندی تعیین شده، به حساب آن ها واریز کرد.
روز گذشته بیش از هزار نفر از قهرمانان در رشته های مختلف جوایز خود را از دولت که مربوط به سال 1402 بود، دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • به فدراسیون فوتبال یک ریال پرداخت نکردیم/بیشترین اعتباربرای کشتی
  • توضیح وزارت ورزش درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان
  • توضیح اسبقیان درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان
  • جایزه 23 میلیاردی دولت به کشتی گیران
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد