Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@23:47:04 GMT

تیام و جپاروف با استقلال مطرح شدند ولی کلاس گذاشتند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۹۸۷۲

مهدی امیرآبادی در گفت‌‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت تیم استقلال پس از برتری 3 بر صفر مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: قبل از بازی با تراکتورسازی گفته بودم که هواداران نگران رفتن بازیکنانی چون تیام و جپاروف نباشند و دیدید که استقلال بدون این دو بازیکن چقدر عالی بازی کرد. به هواداران توصیه کردم به خاطر جدایی تیام و جپاروف به کسی توهین نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر بازیکنی به استقلال و پرسپولیس می‌آید، باید افتخار کند که پیراهن این دو تیم را می‌پوشد.

وی افزود: متأسفانه یکسری از بازیکنان خارجی نمی‌دانند استقلال و پرسپولیس چیست. تیام قبل از استقلال تیم نداشت، جپاروف را هم کسی به خاطر نداشت. همین دو بازیکن با اسم استقلال خودشان را مطرح کرده و سپس کلاس گذاشتند و رفتند. استقلال آنقدر نامش بزرگ است که نیازی به این بازیکنان ندارد. استقلال الان بازیکنان خوبی دارد که در کنار جوان‌ترها مکمل خوبی شده‌اند.

بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد: با نتایجی که وینفرد شفر در سال گذشته با استقلال گرفت، همه فقط قهرمانی می‌خواهند و دیگر جای بهانه نیست. اگر چه تغییرات مدیریتی دیر انجام شد، اما با آمدن امیرحسین فتحی و معاونش چون علی خطیر، امیدوارم طوری برنامه‌ریزی کنند که استقلال قهرمان شود.

امیرآبادی ادامه داد: بال راست استقلال همچنان قوی‌تر از سمت چپ است. وریا غفوری بازیکن آماده‌ای است و خوب بازی می‌کند. فرشاد محمدی‌مهر هم توانسته در دفاع کارش را درست انجام دهد. آرمین سهرابیان و میلاد زکی‌پور باید در بال چپ مکمل هم باشند تا از این جناح هم تیم به گل برسد. وسط زمین هم فرشید باقری جایگزین امید ابراهیمی شده است، جلوتر هم جوان‌هایی مثل رضا آذری را داریم که خودش را نشان داده است. مرتضی تبریزی هم کارنامه‌اش مشخص بود و در اولین بازی‌اش گل زد، اما او باید بداند که اینجا استقلال است و به گلزنی ادامه دهد و به این گل بسنده نکند. استقلال تیم بزرگی است و همه از بازیکنانش انتظار دارند.

وی با اشاره به محرومیت اللهیار صیادمنش و سجاد آقایی توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: این دو بازیکن جوان باید مراقب زندگی شخصی خودشان باشند. در استقلال همه چیز زیر ذره‌بین است. آنها باید به فکر فوتبال‌شان باشند و از این اتفاق درس بگیرند. فراموش نکنیم که استقلال مصدومانی چون روزبه چشمی، داریوش شجاعیان، محسن کریمی و میثم تیموری را دارد که اگر برگردند، تیم پرمهره‌تر می‌شود. فیلم بازی‌های طارق همام عراقی را هم در صفحات مجازی دیدم که بازیکن بدی نبود و باید دید در استقلال چطور جواب می‌دهد.

بازیکن پیشین استقلال در پایان گفت: خیلی خوشحال شدم در بازی با تراکتورسازی، هواداران سکوها را پر کرده بودند. امیدوارم استقلال همیشه نمایش بازی با ذوب‌آهن و تراکتورسازی را داشته باشد و با هر حمله‌ای، هواداران از جای‌شان بلند شوند. خوشحالم استقلال مقابل تراکتورسازی آن بازی را انجام داد و فکر می‌کنم بهترین بازی لیگ تا اینجا بود. دیداری که استقلال به لحاظ تاکتیکی و پاس‌کاری عالی کار کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال این روز‌ها در حالی تمرین می‌کند که یک اتفاق خوشایند باعث خوشحالی و امیدواری تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان شده است. پس از پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر، کوین یامگا در برخورد سهوی با امید حامدی‌فر به شدت مصدوم شد و کارش به چند جراحی متوالی کشید به طوری که ادامه رقابت‌های لیگ بیست و سوم را از دست داد و تکلیفش برای فصل آینده نیز هنوز به طور کامل مشخص نشده است.

چشم کوین به شدت آسیب دید و تا به امروز چند عمل جراحی متوالی را پشت سر گذاشته است، اما خوشبختانه قبل از پایان سال، کادر پزشکی معالج این بازیکن به او اجازه داد آرام آرام دور زمین فوتبال بدود و پس از شروع سال جدید نیز اجازه کار‌های سبک با توپ و بغل پا زدن پیدا کرد. حالا با هماهنگی پزشکان، کوین یامگا دویدن خود را افزایش داده و علاوه بر آن چند روزی است که اجازه یافته تا در تمرینات موسوم به فوتبال ۴ به ۲ و تمرین "آقا وسط" نیز شرکت کند. اتفاقی که بسیار باعث امیدواری همه استقلالی‌ها شده است، چون نشان می‌دهد که او آرام آرام به فوتبال باز می‌گردد. اگر همه چیز طبق روال جلو برود، احتمال دارد بازیکن اروپایی استقلال از حوالی دی ماه امسال بتواند به ترکیب ثابت آبی پوشان برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب