Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی با انتشار پستی در اینستاگرام به سوال توهین آمیز یک خبرنگار واکنش تندی نشان داد.

ایران آنلاین / ستاره این فصل تیم تراکتور که سابقه حضور در فولام، ناتینگهام فارست و ... را دارد، در بازی استقلال اولین بازی برای تیم تراکتورسازی و همچنین لیگ ایران را تجربه کرد. او نمایش متوسطی در اولین دیدار داشت و تراکتور با سه گل شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میکسدزون یک خبرنگار سوال عجیب و توهین آمیزی از دژاگه کرد و پرسید که آیا برای استراحت به ایران آمده اید؟ دژاگه آن جا با احترام پاسخ این خبرنگار را داد اما به نظر می‌رسد هضم آن برای کاپیتان تیم ملی بسیار سخت بوده است.

او با انتشار تصویری از دست ها و تتوهایش در اینستاگرام خود نوشت:

موقعی که یه خبرنگار بعد از یه بازی به این سختی از من می پرسه آقای دژاگه اومدین به لیگ ایران برای استراحت کردن؟ آیا این بی احترامی نیست؟ این سوال یه بی احترامی به لیگ ایرانه یه بی احترامی به تمام بازیکنای ایرانی و یه بی احترامی  به فدراسیون ایران و حتی بقیه خبرنگاران عزیز.

بهتون می گم دقیقا با این سوال منظور ایشون چی هستش. که لول لیگ ایران اینقدر بده که من اومدن اینجا استراحت کنم. و این واقعا درد داره!!!

خوب الان من یه سوال دارم؟ آیا من بی احترامی کردم که دارم فقط فوتبال بازی می کنم و مردم ممکنه تاتوهای منو ببینن؟ یا ایشون که این سوال رو می پرسن؟

ولی یه چیزی که من از پدر و مادرم یاد گرفتم تو زندگیم اینه که احترام بذارم به هر آدمی تو این دنیا و به هر قانونی. و این کارم این دفعه می کنم و احترام می ذارم!!! و باور کنید که حتی منو قوی ترم می کنه. یه چیزم لطفا فراموش نکنید که من هر دقیقه که تو زمین فوتبال عرق می ریزم، به عشق این پرچمه. لطفا الانم دیگه بذارید من تمرکز کنم به کارم و بذارید فوتبال بازی کنم.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!

سرمربی لیورپول به درگیری‌ لفظی‌اش با ستاره مصری‌اش در جریان بازی امروز با وستهام واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ که شاگردان بعدازظهر امروز (شنبه) در هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس و در تقابل با وستهام در ورزشگاه المپیک لندن به تساوی 2 - 2 رضایت دادند تا امیدهای‌شان برای قهرمانی در این رقابت‌ها کمرنگ‌تر شود، پس از این دیدار گفت: ما بسیار ناراحتیم. این یکی از چهار بازی سخت ماه در 10 روز اخیر بود. فکر می‌کنم بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند اما ما روی موقعیت نه‌ چندان جدی دروازه‌‌مان باز شد.

وی همچنین درباره درگیری لفظی که کنار زمین با محمد صلاح مصری به هنگام فرستادن او به زمین به همراه داروین نونیز و جو گومز داشت که در نهایت با مداخله نونیز این غائله پایان یافت، اظهار داشت: ما درباره این موضوع در رختکن صحبت کردیم و از جانب من مشکلی نیست و همه چیز خوب است. آیا محمد صلاح هم موضوع را حل شده می‌داند؟ بله، من این‌طور حس می‌کنم.

توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم

کلوپ که شاگردان در حال حاضر با 75 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارند و آرسنال 77 امتیازی (یک بازی کمتر انجام داده) و منچسترسیتی 76 امتیازی (دو بازی کمتر انجام داده) را بالای سر خود دارد، درباره اینکه آیا امید قهرمانی‌شان با این نتیجه بر باد رفت، خاطرنشان کرد: من واقعاً به این موضوع فکر نمی‌کنم. پیش از این گفته بودم که باید بازی‌های‌مان را ببریم و این کار را نکردیم.

سرمربی آلمانی لیورپول در پاسخ به این پرسش که «فکر می‌کنید منچسترسیتی و آرسنال در هفته‌های پایانی ممکن است دو یا سه بازی را ببازند؟»، گفت: خیر، فکر نمی‌کنم!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • (ویدئو) سوال میلیون دلاری در اسرائیل: روسیه به ایران چه داده؟!
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی