Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون امورحقوقی ومجلس وزارت اموراقتصاد ودارایی در جلسه بررسی مسائل ومشکلات شهرستان فریدن درحوزه مالیات ، ارزش افزوده ، بانکها و بیمه همچنین دستور تشکیل یک کارگروه قوی برای بررسی مشکلات فریدن درحوزه سرمایه گذاری راصادر کرد.
اسماعیل جلیلی گفت: فریدن ظرفیتهای خوبی برای سرمایه گذاری دارد اما متاسفانه سند توسعه این شهرستان تدوین نشده است ومشخص نیست که روی کدام حوزه باید تمرکز و سرمایه گذاری کرد بنابراین لازم است هرچه سریعتر سند توسعه برای ارائه به سرمایه گذاران تهیه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین به موضوع حذف محرومیت ازشهرستان فریدن اشاره کردوگفت:لازم است شورای برنامه ریزی فریدن آخرین وضعیت شاخص های توسعه یافتگی رابررسی کند و با اطلاعات موجوددرسامانه سازمان برنامه و بودجه مطابقت دهد تا اشکالات و ایرادات برطرف شود.
اکبرترکی نماینده مردم فریدن ، فریدونشهر ، چادگان وبویین میاندشت درمجلس شورای اسلامی نیز از بیکاری بیش از هزار فارغ التحصیل دانشگاهی درفریدن خبر داد و گفت: ساخت شهرک گلخانه ای به وسعت 40هکتار و با هزینه ای افزون بر15میلیاردریال 8سال پیش آغاز و زیرساختهای آن آماده شد اما متاسفانه هنوز به متقاضیان واگذار نشده است.
حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی امام جمعه داران هم بیکاری را علت اصلی مهاجرت ازمنطقه فریدن دانست وگفت: وضعیت اشتغال و درآمد دربخش صنعت در منطقه تقریبا صفر است و همین عامل باعث مهاجرت بیش از 300هزار نفر از چهارشهرستان غرب استان شده است .
سیدتقی معین الدینی فرماندارفریدن نیز به موانع سرمایه گذاری درشهرستان اشاره کردوگفت:معافیت مالیاتی برای مراکز و واحدهای تولیدی درشهرکهای صنعتی مناطق کمتر توسعه یافته 13سال درنظرگرفته شده است اما این معافیت برای فریدن فقط 7سال لحاظ شده است که بایداصلاح شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان فریدن معاون وزیر بیمه مالیات ارزش افزوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، فرماندار ویژه خرمشهر در نشست کمیته اقتصادی این شهرستان گفت: هدف از برگزاری این نشست تاسیس یک اتاق وضعیت در فرمانداری ویژه خرمشهر است. 
مسعود خواست خدایی همچنین افزود: در حال برنامه ریزی برای استفاده همزمان از ظرفیت گردشگری زیارتی در منطقه و فعالیت تجاری مناسب هستیم 
نماینده مردم شهرستان خرمشهر در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: وجود سه اتاق بازرگانی در سطح استان خوزستان نشان از اهمیت ویژه اقتصادی این استان را نشان می‌دهد.
سید لفته احمدنژاد از تصویب قانون ملوانی در مجلس خبر داد و گفت: سود واردات کالا‌های ملوانی هم قرار است به مدت ۵ سال در خود مناطق هزینه شود.
رییس اداره کار و تعاون خرمشهر هم گفت:تعداد ۱۰۴۷ تعاونی ثبت شده در اداره تعاون خرمشهر وجود دارد که از این آمار تنها ۲۸۸ تعاونی فعال هستند.. رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر از آموزش بازرگانان جوان از تیرماه امسال خبر داد و گفت: تامین اشتغال یکی دغدغه‌های موجود در منطقه است که این دوره‌ها می‌تواند نیروی جوان را به تجارت علاقه‌مند کرد.
سید مصطفی موسوی به جذب سرمایه گذار در منطقه اشاره کرد و افزود: برنامه‌هایی تنظیم شده تا از ظرفیت کمیته اقتصادی استفاده شودو تسهیلات ویژه‌ای برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها