Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@12:44:33 GMT

مدل تزیین دیوارهای خانه با بشقاب های قدیمی

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۰۰۵۸

مدل تزیین دیوارهای خانه با بشقاب های قدیمی

داخل کمد و کابینت‌های اکثر خانه‌ها بشقاب‌های چینی و بلوری خوش رنگ و نقش قدیمی یافت می‌شود. بشقاب‌هایی که دیگر برای پذیرایی مورد استفاده قرار نمیگیرند، اما می‌توانند همانند آثار هنری ارزشمند برای تزیین دیوار‌های خانه‌های سنتی و مدرن مورد استفاده باشند.

برای تزیین و دکوراسیون سریع خانه در ایام مختلف می‌توانید از ساده‌ترین وسایل استفاده کنید که بشقاب‌های قدیمی یکی از این وسایل ساده تقریبا بی استفاده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایده‌های نو با طراحی‌های شگفت انگیز خلق کنید. نصب این بشقاب‌ها برای تزیین دیوار‌های خانه با خلاقیت شما جلوه خاصی به دیوار‌های بی روح خواهد داد. اگر در تصاویر دقت کنید خواهید دید که الگوی نصب این ظروف قدیمی بر روی دیوار با توجه به فضا و دکوراسیون محیط انجام شده است.

بشقاب‌ها و ظروف قدیمی را با رنگ‌های آکریلیک، متناسب با دکوارسیون خانه خود رنگ کنید. برای دوام بیشتر رنگ را در چند لایه روی آن‌ها بزنید. یعنی یک بار رنگ کنید و پس از خشک شدن، لایه بعدی را بزنید و لایه بعدی. ترجیحا همه بشقاب‌ها و ظرف‌های کریستال و شیشه‌ای را یک رنگ نکنید و متناسب با هم به رنگ آن‌ها تنوع بدهید.

دیوار‌های خالی راهرو‌ها و اتاق نشینمن و پذیرایی، در یک کلام تمام گوشه کنار خانه را می‌توانید با نصب این ظروف زیبای قدیمی تزیین و زیبا کنید.               منبع: نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و دکوراسیون تزیین دیوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان از فوت یک شهروند براثر طوفان ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

فرزانه کوشا اظهار کرد: وزش باد شدید امروز در زاهدان موجب شد یک دیوار بر روی تعداد هفت نفر از همشهریان زاهدانی سقوط کند.

وی ادامه داد: این افراد توسط خانواده به بیمارستان منتقل شدند که پس از معاینات و اقدامات درمانی یک نفر فوت، یک نفر ترخیص و پنج نفر در اورژانس بستری شدند.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان گفت: به دنبال فروریختن دیوار به دلیل وزش باد، مریم براهویی ۱۳ ساله بدون علائم حیاتی به بیمارستان منتقل و با وجود انجام عملیات احیا توسط پزشکان متاسفانه فوت شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت وحشتناک تخریب دیوار خانه‌های مردم در زاهدان پس از طوفان | فیلم
  • دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز تکمیل شود
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • دیوار و شیپور بی مسکن می‌شوند؟
  • فیلم| لحظهٔ ریزش خانهٔ قدیمی در زوارهٔ اصفهان بر اثر بارندگی
  • فیلم/ لحظهٔ ریزش خانهٔ قدیمی در زوارهٔ اصفهان بر اثر بارندگی
  • لحظه هولناک ریزش خانه قدیمی در زواره اصفهان بر اثر بارندگی (فیلم)
  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود