Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، مرحوم حجت‌الاسلام سیدولی‌الله محمودی‌نژاد، مدیركل سابق تبلیغات اسلامی فارس روز گذشته، 23 تیرماه بر اثر عارضه قلبی به ملكوت اعلی پیوست.
وی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، همدان و فارس و عضو جامعه روحانیون شیراز بود و در سال ۹۵ بعد از ۳۵ سال خدمت صادقانه در سازمان تبلیغات اسلامی فارس بازنشسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم تشییع و تدفین آن مرحوم امروز، 24 مردادماه از ساعت 17 در محل دارالرحمه یاسوج و مراسم یادبود آن عالم ربانی روز جمعه، ۲۶ مرداد از ساعت ۱۷الی ۱۹ در مسجد سیدالشهدا(ع) واقع در بلوار عدل یاسوج برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي سازمان تبليغات اسلامي فارس مديركل سابق درگذشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۰۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری‌ های مشترک کتابخانه های عمومی و تبلیغات اسلامی گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان ظهر یکشنبه با حضور در سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با «حجت الاسلام محمد علی نجفی گیلانی» مدیرکل این مجموعه دیدار کرد.

«یاسر تقوی» مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در این دیدار با اشاره به کارکردهای مختلف کتابخانه های عمومی در استان گیلان، یکی از مهمترین اقدامات و فعالیت‌های آن را ترویج فرهنگ قرآنی و تلاش برای تبیین مساله مهدویت در بین جوانان و نوجوانان و نیز بانوان عنوان کرد.

تقوی با بیان اینکه امروز در استان گیلان ۸۶ باب کتابخانه عمومی رسالت مهم آگاهی بخشی به مردم را به انجام می‌رسانند، به فضای ناکافی این مجموعه در برخی از شهرستان‌های استان به ویژه در شهر رشت اشاره کرد و گفت: شهر رشت علیرغم وجود مردم کتابخوان و اهل مطالعه که از دیرباز به آن شهره هستند هم اکنون از کمبود فضای مطالعاتی رنج می‌برد.

وی اضافه کرد: کتابخانه مرکزی رشت که عملیات احداث و تکمیل آن از سال‌های گذشته در گیلان آغاز شده هم اکنون با پیشرفتی بالغ بر ۹۱ درصد در انتظار بهره برداری کامل است و در صورت بهره برداری کامل می‌تواند پاسخگوی بخش اعظمی از نیازهای مردم باشد.

تقوی همچنین با دعوت از مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان برای بازدید از این مجموعه بر ضرورت همکاری بیشتر کتابخانه های با آن مجموعه تاکید و امضای تفاهم نامه همکاری مشترک در این زمینه را بسیار مؤثر ارزیابی کرد.

نهاد کتابخانه های عمومی مجموعه‌ای پویا و کم نظیر است

«حجت الاسلام محمد علی نجفی» مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این دیدار نهاد کتابخانه های عمومی را مجموعه‌ای پویا و کم نظیر توصیف کرد که در کنار توسعه فیزیکی کتابخانه ها به دنبال توسعه فرهنگی نیز می‌باشد.

حجت الاسلام نجفی گیلانی به مقوله بازاریابی پیام در حوزه رسانه اشاره کرد و گفت: بازاریابی کتاب در حوزه کتابخانه ها و تلاش برای معرفی آثار فاخر ادبی در موضوعات مختلف می‌تواند همان کارکرد را داشته باشد و اثرات مثبت و سازنده‌ای را به همراه بیاورد.

وی تشکیل حلقه‌های کتابخوانی و تعریف فعالیت‌های مشترک در زمینه کتاب را از دیگر محورهای توسعه فرهنگی در جامعه عنوان کرد و از آمادگی خود برای همکاری‌های بیشتر با مجموعه کتابخانه های عمومی خبر داد.

حجت الاسلام نجفی گیلانی با تاکید بر اینکه این سازمان آمادگی دارد تا به صورت ویژه از ظرفیت دانش آموزان مدرسه صدرا در بحث خوانش کتاب استفاده کنیم، گفت: اداره کل کتابخانه ها هم می‌تواند با کمک مجموعه‌های خوانش کتاب یک حلقه میانی بین مردم و خود را در جهت ترویج کتابخوانی تشکیل دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در پایان ایجاد عادت به مطالعه در بین دانش آموزان، مادران خانه دار و گروه‌های هدف را از دیگر موضوعاتی دانست که با کمک دستگاه‌های مختلف می‌توان برای آن برنامه ریزی منسجم و سازنده‌ای داشت.

کد خبر 6077742

دیگر خبرها

  • «حجت الاسلام حسن خواه» رابط اداره تبلیغات اسلامی خمام شد
  • حضور فرزند رهبر انقلاب در تشییع مرحوم الله احمدی
  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی
  • معارف قرآن باید در زندگی مردم جاری باشد
  • مراسم تشییع و تدفین مدیر تیم‌های ملی موی تای برگزار شد
  • برگزاری یادبود کیومرث پوراحمد در خانه سینما
  • همکاری‌ های مشترک کتابخانه های عمومی و تبلیغات اسلامی گیلان
  • پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • مجموعه شعر‌ها و متن‌های مناسب آگهی ترحیم