Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در بخش تبیینی و آیینی برگزار می‌شود گفت: در این زمینه ۲۱ کارگروه برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در کشور تشکیل شده است. ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، نصرت‌الله لطفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با گرامیداشت روز خبرنگار نقش مهم خبرنگاران در جامعه را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: خبرنگاران از اعضای اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محسوب می‌شوند چراکه تمام برنامه‌ها در طول سال پوشش و مورد توجه قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خبرنگاران در طول پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفاء کرده‌اند تصریح کرد: تاکنون نام 244 شهید، 50 جانباز و 12 آزاده خبرنگار در ایران اسلامی ثبت شده که نشان از حضور خبرنگاران ایران اسلامی در همه عرصه‌های پرخطر است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سخت کوشی خبرنگاران را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: شغل خبرنگاری بسیار سخت و  پرمشقت است و فعالان این عرصه با عشق و خدمتگذاری فعالیت می‌کنند چراکه درآمد ناچیزی در این عرصه عاید خبرنگاران می‌شود.

لطفی به  تشکیل ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های ویژه‌ای در دو بخش تبیینی و  آیینی  تدوین شده که در این زمینه کارگروه‌های تخصصی تشکیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای هر چه با شکوه‌ برگزار شدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی  21 کارگروه ملی در بخش‌های فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، مقاومت، بصیرت‌افزایی، بین‌المللی، سیاسی و دیگر حوزه‌ها تشکیل شده است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،  با بیان اینکه برای ناامید کردن مردم از نظام اسلامی دشمن برنامه‌ریزی کرده است تاکید کرد: خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از اهداف مهم است که ایجاد نشاط، امیدواری، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، بیان آثار و برکات این 4 دهه مورد توجه قرار دارد.

لطفی، فشار اقتصادی، ایجاد فضای روانی و  فراهم کردن مشکلات برای مردم را از اهداف مهم دشمنان در چهلمین سال پیروزی انقلاب برشمرد و خاطر نشان کرد: خبرنگاران در اشاعه روحیه امید و نشاط نقش مهمی دارند که در این راستا مسئولان و مردم باید با اتحاد اهداف دشمن را خنثی کنند.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق قنادزاده معاون ارتقا کسب و کارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت در خصوص برگزاری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا گفت: ایران و کشورهای آفریقایی از ظرفیت یکدیگر مطلع نیستد بنابراین برگزاری این اجلاس همزمان با نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی در راستای فراهم سازی شناخت زمینه‌های تجاری طرفین صورت گرفت.

وی افزود: با آفریقا در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی، کشت فراسرزمینی و واردات مواد اولیه تولید می‌توان همکاری کرد.

قنادزاده با اشاره ذخایر نفتی و گازی قاره آفریقا اظهار کرد: با توجه به اینکه ایران در این زمینه تخصص دارد و دانش فنی دارد بنابراین چند گروه از قاره آفریقا نیز برای مذاکرات تخصصی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی نیز به ایران خواهند آمد.

وی گفت: علاوه بر آن در حوزه عمران و خدمات فنی و مهندسی نیز می‌توان طرفین با یکدیگر ارتباط داشته باشند. همچنین در مساله زیر ساخت‌های بانکی با آفریقا هم یک کارگروه تخصصی تشکیل شده است برای حوزه خدمات مالی و بانکی طراحی شده است و در بانک مرکزی، صندوق ضمانت صادرات و صندوق توسعه ملی یک پول طراحی کرده اند با عنوان خلاقیت و راهکارهای روابط بانکی و سعی می‌کنند روابط بهتری با آفریقا را فراهم کنند.

کد خبر 6087852 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • میزبانی ایران اکسپو از ۸۰ کشور | کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد