Web Analytics Made Easy - Statcounter

تازه ترین آمارهای رسمی نشان می دهد که رشد سرمایه گذاری ثابت در اقتصاد چین طی 7 ماه نخست امسال تنها 5.5 درصد رشد داشته است.

به گزارش رویترز، رشد سرمایه گذاری ثابت در اقتصاد چین در 7 ماه نخست امسال کمتر از حد انتظارات رشد داشته است که این مساله نشانگر افت تقاضا در دومین اقتصاد بزرگ جهان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سایت طلا، بر اساس این گزارش تولیدات صنعتی چین نیز در ماه جولای نسبت به سال قبل 6 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظرسنجی رویترز نشان می دهد که کارشناسان اقتصادی رشد 6.3 درصدی تولیدات صنعتی چین را در این مدت پیش بینی کرده بودند.

رشد سرمایه گذاری در اقتصاد چین نیز در 7 ماه نخست امسال به 6 درصد رسیده است.

تشکیل سرمایه ثابت در بخش خصوصی چین نیز در 7 ماه نخست 2018 میلادی با رشد 8.8 درصدی نسبت به سال قبل روبرو شده است.

سرمایه گذاری بخش خصوصی 60 درصد کل سرمایه گذاری در اقتصاد چین را تشکیل می دهد.

این گزارش حاکی است که میزان خرده فروشی در ماه جولای در اقتصاد چین نیز با رشد 8.8 درصدی نسبت به سال قبل روبرو شده است. این رقم در ماه ژوئن بیش از 9 درصد افزایش داشت.

اقتصاد چین طی ماه های اخیر با افزایش تنش های تجاری با آمریکا و بحران بدهی شرکت های دولتی روبرو بوده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سرمایه گذاری اقتصاد رشد جهان چین سرمایه بخش خصوصی چین اقتصاد چین تولیدات صنعتی سرمایه گذاری چینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد

هرمزگان-جام جم انلاین- مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی از سازمان منطقه آزاد قشم به سکانداری عادل پیغامی به عنوان منطقه آزاد اول و برتر در حوزه اقتصاد تقدیر کرد. 

به گزارش  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، براساس ارزیابی عملکرد شاخص های اقتصادی سال ۱۴۰۲ حوزه های مختلف مناطق آزاد، منطقه آزاد قشم در حوزه موضوعات اقتصادی (سرمایه گذاری، تولید و صادرات) حائز رتبه اول و برتر در همایش ملی تمامی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شد.

حجت‌ الله عبدالملکی در همایش ملی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور که در مشهد مقدس در حال برگزاری است با اهدای لوح از زحمات عادل پیغامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به منظور ارتقای شاخص های اقتصادی جزیره تقدیر کرد.

 

بنابراین گزارش، افزایش صادرات و صادرات مجدد، به بیش از ۵۰۵ میلیون دلار، تراز تجاری مثبت ۳۱۳ میلیون دلاری، رشد صدور و تمدید ۲۰ درصدی مجوزهای سرمایه گذاری، رشد حجم سرمایه‌گذاری در شیلات و کشاورزی به میزان ۱۰۰ درصد، رشد ۱۱ درصدی تعداد ثبت شرکت‌ها، رشد حمل و نقل و ترانزیت به نسبت تردد خودرو و مسافر به میزان ۲۷ درصد، رشد اشتغال ۲۵ درصدی ایجاد شده در واحدهای صنعتی، عقد قرارداد تحویل ۸۰ قطعه زمین برای فعالیت‌های صنعتی از جمله مهمترین دستاوردهای اقتصادی منطقه آزاد قشم در سال گذشته است.

با برنامه ریزی صورت گرفته تلاش می شود این رویکرد مطابق با شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" و با بکارگیری توان فعالان اقتصادی این جزیره ادامه یابد.

 

دیگر خبرها

  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • آثار مثبت احیای واحد های تعطیل بیش از سرمایه‌گذاری‌ های جدید است
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود