Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی کدخدایی سخنگو و قائم مقام دبیر شورای نگهبان، در گفتگو با خبرنگار مهر، از تأیید کلیات طرح «اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاهها» در شورای نگهبان خبر داد و گفت: اعضای شورا با کلیات این قانون موافق هستند و آن را مغایر شرع و قانون اساسی تشخیص ندادند؛ این قانون، قانون خوبی است و امیدواریم به زودی اجرایی شود و بتواند بخشی از ساختار اداری کشور را اصلاح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته یکی دو سوال جزئی در خصوص مصوبه مجلس باقی مانده که از مجلس جویا می‌شویم تا با رفع ابهام، این قانون اجرا شود.

کدخدایی در توضیح ابهامات موجود در مصوبه مجلس تصریح کرد: یکی دو ایراد عبارتی از جمله در حوزه نیروهای مسلح وجود دارد که تردیداتی نسبت به آن هست و لذا قرار شد این ابهامات برطرف شود و اگر مجلس به زودی آن را اصلاح کند، دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت.

کد خبر 4375604 حامد حسین عسگری

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای نگهبان عباسعلی کدخدایی مجلس شورای اسلامی ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان مردم علیه احتکار مجلس شورای اسلامی ایران حسن روحانی ارتش جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه ایران علی ربیعی ایالات متحده آمریکا استیضاح رئیس جمهور اسلامی ایران محمد جواد ظریف برجام علی لاریجانی سپاه پاسداران دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه) و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی (اعاده شده از شورای نگهبان)، جهت تأمین نظر شورای نگهبان با اعمال اصلاحات عبارتی در ماده ۱۱ طرح مذکور موافقت کردند.

کد خبر 6086083 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان
  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد
  • نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال