Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:07:17 GMT

۳۸۰ پایگاه تابستانی اوقات فراغت در قزوین فعال است

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۰۳۰۷

۳۸۰ پایگاه تابستانی اوقات فراغت در قزوین فعال است

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین از فعالیت ۳۸۰ پایگاه اوقات فراغت و ۲۳ کانون فرهنگی و تربیتی در سطح استان خبر داد. ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ استانها قزوین نظرات

حجت‌الاسلام علی انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: اوقات فراغت فرصتی خوب برای رسد و تعالی دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و تربیتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: براساس ارزیابی‌ها دانش‌آموزان بدون مدیریت و برنامه در فصل تابستان در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند که این مهم باید مورد توجه مسئولان و خانواده‌ها قرار گیرد.

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: 70 برنامه پرورشی و 20 برنامه تربیت بدنی و ورزشی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در نظر گرفته شده که باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده بهینه صورت گیرد.

انصاری ادامه داد: براساس آمارها سال گذشته بیش از 42 هزار دانش‌آموز در برنامه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش استان شرکت کرده‌اند در حالی که کمبود ظرفیت‌ها را می‌توان یکی از علل کاهش جمعیت شرکت‌کنندگان در این برنامه‌ها برشمرد.

وی عنوان کرد: در راستای اجرای برنامه‌های متنوع اوقات فراغت تفاهم‌نامه 3 ساله با تمام دستگاه‌های فرهنگی استان به منظور استفاده از ظرفیت‌های موجود منعقد شده است.

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر 23 کانون فرهنگی تربیتی در استان فعال بوده در حالی که 380 پایگاه تابستانی در بحث اوقات فراغت فعالیت می‌کنند.

انصاری افزود: امسال در موضوع اوقات فراغت در طول سال 1000 دانش‌آموز در برنامه‌های استعدادیابی ورزشی و 175 هزار دانش‌آموز در فعالیت‌های اردویی و بازدید شرکت کردند.

وی از جذب 12 هزار دانش‌آموز در کانون‌های فرهنگی و تربیتی در سطح استان خبر داد.

انتهای پیام/ ع

R41364/P1494/S6,63/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز+ عکس

وجود سگ‌های ولگرد در روستای حصار پایین دماوند باز هم حادثه آفریدند و دختر بچه دانش‌آموز در راه مدرسه مورد حمله این حیوانات قرار گرفت‌.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام گزارش مردمی، روز چهارشنبه حدود حوالی ساعت ۷ صبح سگ‌های ولگرد به دختر دانش‌آموزی که در راه مدرسه بود، حمله کردند و بر اثر جراحت شدید این دختر راهی بیمارستان شد.

بر اساس پیگیری‌های انجام شده، به علت جراحات زیاد این دختر جهت تکمیل درمان به بیمارستانی در شهر تهران منتقل شده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز+ عکس
  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • ضرورت آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • اردوگاه فرهنگی منشاد به آموزش و پرورش واگذار شود
  • برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی قزوین رونمایی می‌شود
  • سند برش اقتصاد فرهنگی قزوین در سفر رییس جمهور رونمایی می‌شود
  • افزایش تعاونی‌ها به حل مشکلات استان‌ها کمک می‌کند
  • جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند