Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@20:26:55 GMT

برانکو در پی ۶ تایی کردن ویسی

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۰۳۳۲

به گزارش وانانیوز، 

پرسپولیس در چهارمین بازی لیگ هجدهم میزبان نفت مسجدسلیمان است که عبدا... ویسی هدایت آن را بر عهده دارد. برانکو از زمان حضورش در ایران ۷ بار با ویسی روبه‌رو شده که خاطرات تلخ و شیرین زیادی در خاطر سرمربی کروات پرسپولیس بر جای گذاشته است. مهم‌ترین تقابل این دو سرمربی به لیگ پانزدهم بازمی‌گردد که در هفته پایانی استقلال خوزستان تحت هدایت عبدا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ویسی تنها با تفاضل گل قهرمان لیگ برتر شد و رؤیای قهرمانی شاگردان برانکو را یک سال عقب انداخت. پروفسور پرسپولیسی‌ها لیگ را مقابل گواردیولای وطنی به سختی آغاز کرد، اما به نظر می‌رسد راه بردن را پیدا کرده و قرار نیست دیگر به ویسی باج بدهد. 
استارت با یک تساوی
پرسپولیس تحت هدایت برانکو اولین بازی‌اش را مقابل استقلال خوزستان با سرمربیگری عبدا... ویسی انجام داد که این دیدار با تساوی یک- یک پایان یافت البته برانکو روی نیمکت حاضر نبود و آندره پانادیچ تیم را ارنج کرد.
۶ تایی شدن ویسی
هر ۵ دیدار آخر با برد شاگردان برانکو مقابل شاگردان ویسی پایان یافته و اگر پرسپولیس در تهران نفت مسجدسلیمان را شکست دهد ویسی ۶ تایی می‌شود. 
تنها شکست پروفسور
لیگ پانزدهم به استقلال خوزستان باخت تا همین شکست در هفته پایانی باعث قهرمانی شاگردان ویسی شود. 
زده و خورده
پرسپولیس با برانکو ۱۳ گل وارد دروازه تیم‌های تحت هدایت ویسی کرده و تنها ۶ بار از تیم ویسی گل خورده است. 
دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که نفت مسجدسلیمان بدون گل زده و با تنها ۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد و در طرف مقابل پرسپولیس با ۷ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است. تقابل تیم‌های بدون گل خورده و بدون گل زده لیگ روی کاغذ به نفع سرخپوشان خواهد بود و باید منتظر ماند و دید آیا شاگردان ویسی می‌توانند اولین گل فصل خود را به بهترین خط دفاع لیگ که تا به حال گلی دریافت نکرده بزنند یا خیر.
نتایج تقابل‌های سرمربیان دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان
لیگ چهاردهم: استقلال خوزستان یک- پرسپولیس یک
لیگ پانزدهم: استقلال خوزستان ۲- پرسپولیس یک
لیگ پانزدهم: پرسپولیس ۲- استقلال خوزستان صفر
لیگ شانزدهم: سپاهان یک- پرسپولیس ۳
لیگ شانزدهم: پرسپولیس ۲- سپاهان یک
لیگ هفدهم: استقلال خوزستان یک- پرسپولیس ۳
لیگ هفدهم: پرسپولیس یک- استقلال خوزستان صفر
لیگ هجدهم: پرسپولیس؟ - نفت مسجدسلیمان؟

منبع: وانا

کلیدواژه: پرسپولیس برانکو ایوانکویچ نفت مسجدسلیمان عبدالله ویسی شکست پروفسور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان این هفته موفق شد برابر گل گهر در سیرجان دست به کار بزرگی بزند و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی با دو گل در آستانه شکست قرار گرفته بود، با یک تساوی ارزشمند کار را به پایان برساند.

سیروس پورموسوی در فصل گذشته و حتی در این فصل خاطرات تلخی در دقایق تلف شده و وقت اضافه بازی‌ها دارد. تیم او چه در لیگ برتر و چه در لیگ آزادگان دیدارهای زیادی را در ثانیه‌های پایانی با دریافت گل به پایان رسانده بود تا این موضوع کابوس بزرگی برای او شکل دهد.

اما اکنون شرایط کاملا برای پورموسوی و تیمش متفاوت پیش می‌رود؛ او در آخرین بازی تیمش با یک شاهکار از سوی بازیکنانش مواجه شد و آنها موفق شدند برابر تیم رتبه پنجمی گل گهر در سیرجان در شرایطی که با دو گل عقب افتاده بودند، در نهایت با تساوی در وقت اضافه کار را به پایان برسانند.

آبی‌ها خوزستانی پیش از این در پنج بازی و در وقت تلف شده گل دریافت کرده بودند تا با تساوی یا شکست کار را به پایان برسانند. اما اکنون طی سه بازی این تیم موفق شده در دقایقی که پیش از این برای آنها کابوس بود، با دستیابی به گل شادی را به اردوی خود ببرند. آنها برابر نفت آبادان توانستند به گل برتری دست یابند و مقابل آلومینیوم و گل گهر سیرجان نیز کار را به تساوی کشاندند تا اکنون بیش از گذشته برای رسیدن به امتیاز بقا امیدوار باشند.

دیگر خبرها

  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • دختران فوتبال ایران، ترکمنستان را هفت‌تایی کردند
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!
  • سهمیه های ایران در المپیک سی تایی شد
  • هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده