Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:11:57 GMT

کشف ۲۱ فقره انواع سرقت طی ۱۰ روز گذشته در اسدآباد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۰۶۳۴

کشف ۲۱ فقره انواع سرقت طی ۱۰ روز گذشته در اسدآباد

سرهنگ اسماعیل جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت در شهرستان اسدآباد، قرارگاه مبارزه با سرقت با حضور اعضاء به منظور تشدید اقدامات پیشگیرانه و کشف این سرقت ها در محل ستاد انتظامی شهرستان تشکیل شد.

وی افزود: پس از تجزیه و تحلیل شگرد سارقان، انجام تحقیقات فنی و پلیسی و کسب خبر؛ ماموران پلیس آگاهی با همکاری کوپ تابعه ۲۰ نفر متهم را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ جمشیدی بیان کرد: متهمان در بازجویی های فنی و تحقیقات میدانی به ۲۱ فقره انواع سرقت شامل یک دستگاه دوچرخه، ۷ دستگاه موتورسیکلت، قطعات خودرو، اماکن خصوصی، احشام، منزل و اعتراف کردند.

وی با اشاره به اجرای دیگر طرح های انتظامی در این مدت عنوان کرد: علاوه بر کشف مقادیری انواع مواد مخدر، ۳۵ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر و ۱۳ نفر جلبی دستگیر و ۳۶ دستگاه موتورسیکلت و ۲۷ دستگاه خودرو مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان با قدردانی از تعامل خوب شهروندان با پلیس گفت: اجرای این گونه طرح ها استمرار خواهد داشت.

کد خبر 4375621

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت شهرستان اسدآباد فرماندهی انتظامی همدان مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز احتکار بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ "کیومرث کشوری" گفت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت؛ شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت خبر داد و افزود: یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک