Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کارشناسان محيط زيست هشدار دادند صنعت روغن پالم در آفريقا خطر جديدي است که ميمون‌هاي در معرض انقراض را تهديد مي‌کند.
به گزارش ايسنا، به گفته کارشناسان در صورتي که آفريقا به بازيگر مهمي در صنعت روغن پالم تبديل شود، ميمون‌هاي در معرض انقراض با خطر جديدي تهديد مي‌شوند. بررسي‌هاي انجام گرفته نشان مي‌دهد گسترش صنعت پالم در آفريقا بر تنوع زيستي غني در حيات وحش تاثير مي‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناسان اظهار داشتند: بيشتر مناطق مناسب براي کاشت درخت پالم، زيستگاه اصلي ميمون‌ها به حساب مي‌آيند.
روغن پالم از درخت پالم بدست مي‌آيد که بومي منطقه غرب آفريقاست. هر چند، در حال حاضر بيشتر درخت‌هاي پالم در اندونزي و مالزي کاشته مي‌شوند.
به گزارش شبکه خبري بي‌بي‌سي، کارشناسان محيط زيست اظهار داشتند: هزينه نقش‌آفريني آفريقا در صنعت روغن پالم را جنگل‌هاي اين منطقه پرداخت مي‌کنند و درختان بومي به منظور فراهم شدن شرايط براي کاشت درختان پالم قطع مي‌شوند. گسترش اين صنعت عامل محرک اصلي در جنگل‌زدايي بوده است که در کنار آن حيات وحش از جمله ميمون‌هاي در معرض انقراض را تهديد مي‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه عجیب گرفتار شدن میمون در دهان کروکودیل

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منبع: راز بقا tags # حیات وحش ، کروکودیل ، میمون سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • آمادگی ایران برای همکاری صنعتی با آفریقا/ رابطه برد_برد می‌خواهیم
  • (ویدئو) لحظه عجیب گرفتار شدن میمون در دهان کروکودیل
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • به اندازه یک استخر هم از اقیانوس فرصت‌ها در آفریقا استفاده نکرده‌ایم
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید