Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از آنکه سفیر آمریکا در لندن خواستار همراهی انگلیس با موضع واشنگتن در خروج از برجام شد، وزارت خارجه انگلیس امروز، چهارشنبه اعلام کرد لندن به توافق هسته‌ای متعهد می‌ماند. این وزارتخانه همچنین مدعی شد: «همزمان، ما آماده هستیم برای همکاری با دولت و کنگره آمریکا درباره فعالیت ایران که برای هر دو طرف نگران‌کننده است، گفتگو کنیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه انگلیس افزود این کشور قصد دارد شرکت‌هایی را که با ایران همکاری می‌کنند در مقابل تحریم‌های آمریکا حفظ کند.

چند روز پیش از این «وودی جانسون» سفیر آمریکا در انگلیس خواسته بود لندن به جای حمایت از موضع اتحادیه اروپا در قبال ایران، از آمریکا حمایت کند و از برجام خارج شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد

به گزارش جماران؛ آمریکا و انگلیس امروز -پنج‌شنبه- و در ادامه اقدام‌های ضدایرانی خود، دور جدیدی از تحریم‌ها را علیه تهران اعمال کردند.

در چارچوب این تحریم‌ها، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا، ۱۶ فرد و دو نهاد در ایران که موتورهای پهپادهای مورد استفاده در حمله اخیر را تولید می‌کنند، هدف تحریم قرار داد.

انگلیس نیز در اقدامی هماهنگ، چندین سازمان نظامی، اشخاص و نهادهای ایرانی که در صنایع پهپاد و موشک‌های بالیستیک ایران فعالیت می‌کنند را هدف تحریم قرار داده است.

 

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه، وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد
  • وزارت خارجه وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد
  • واکنش سفیر ایران به تحریم‌های جدید علیه کشورمان
  • تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد
  • بیانیه تند بایدن درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی آمریکا
  • بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم
  • بایدن : تحریم‌ ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم / این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه، وزارت دفاع و برنامه موشکی و پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهند
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط با عملیات«وعده صادق» تحریم کرد
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط عملیات «وعده صادق» تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران