Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ در این اطلاعیه آمده است:

در پی درگذشت ابوالشهید مرحوم حاج عبدالحسین سالاری پدر ارجمند دکتر مصطفی سالاری، استاندار گیلان با قدردانی از ابراز همدردی کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی درخواست نمود تا ضمن پرهیز از انجام هرگونه هزینه کرد همچون ارسال گل،چاپ پیام تسلیت،نصب بنر و ... ، مدیران اداره ها و سازمان ها به منظور عدم ایجاد وقفه در خدمت رسانی به مردم از حضور در مراسم یادبود خارج از استان آن مرحوم خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است جزئیات مراسم یادبود آن مرحوم در رشت متعاقبا اعلام می شود.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت پدر خدمت رسانی به مردم گیلان حقوقی اشخاص رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند

هیات نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

به گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها، دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند «پ» ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست می‌توانند به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزییات حادثه مسمومیت پزشکان در مهمانی شیراز/ یک پزشک: مسمومیت با «متانول» نبوده/ هیچ‌کس به کما نرفته؛ خبر نارسایی کلیوی چند تن دیگر کذب است؛ این اشخاص به درخواست خودشان دیالیز شدند
  • بنادر غرب هرمزگان به دلیل شرایط نامساعد جوی تعطیل شد
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • برجسته ترین بنیان در ساخت یک جامعه موفق تربیت نسل آینده است
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • مجتهدی اهل تظاهر نبود و همیشه خودش را دانشجو می‌دانست
  • ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر