Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@21:31:38 GMT

بانوان قم برای حضرت زهرا(س)پاتختی گرفتند+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۰۸۹۲

بانوان قم برای حضرت زهرا(س)پاتختی گرفتند+تصاویر

مراسم پای تخت آسمان یک روز بعد از سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و حضرت علی (ع) در قم برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  قم فردا،  مراسم جشن پای تخت آسمان دهمین سالی است که با حضور بانوان قم برگزار می شود، در این جشن طی یک رسم ده ساله بانوان به رسم پای تختی که برای زوج های جوان هدیه می آورندهدایا نقدی و غیر نقدی خود را  تقدیم زوج های نیازمند کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایایی که سال گذشته جمع آوری شده بود به 110عروس نیازمند اهدا شد.

این مراسم با حضور الهام چرخنده، دکتر شاهین فرهنگ و گیتی معینی و مهمانان دیگر با مولودی خوانی ، ضرب و اجرای استند آپ فضای بسیاری شادی به مراسم داده بود.

شاهین فرهنگ در این برنامه زوج ها و خانواده ها را در جشن های ازدواج به الگو برداری از ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) دعوت کرد و اظهار داشت: در سنت پیامبر(ص)به برگزاری جشن عروسی چند ساده تاکید شده است و این در سنت اهل بیت نیست که جشن عروسی گرفته نشود و به جای آن به سفر زیارتی بروند، حتی پیامبر (ص) در عروسی حضرت زهرا(س) خواستند که ایشان آرایش کنند.

وی گفت: با الگو برداری از ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) می توان بسیاری از سنت های غلط را که در نهایت به دعوا بین دو طرف ختم می شود جلوگیری کرد.

 فرهنگ افزود: گاهی برای یک مراسم عروسی چندین نوع غذا از رستورا های مجلل تهیه می کنند در حالی که غذای عروسی حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) را پیامبر خودشان آماده کردند و  در ابتدا فرمودند قبل از اینکه مهماان غذا میل کنند به فقرای شهر طعام دهند در حالی که در حال حاضر باقیمانده غذای مهمانان را به فقرا می دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073864 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • دهه شصتی های متاهل، تجلیل شدند
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود
  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!