Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل یاری روز چهارشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی که در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: جهانی شدن پدیده ایست که باید انرا جدی بگیریم و با بهره گیری از همه ظرفیت های خود در صنعت، کشاورزی و هنر برای توسعه استان از آن برخوردار شویم.

وی افزود: شناسایی هنرهای بومی، توسعه مهارتهای هنری، تشکیل هیئت های کارشناسی، معرفی استعدادهای هنری، پرورش استعدادها در اقتصاد هنر مورد توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاری بیان کرد: اقتصاد هنر در شرایط کنونی بسیار مهم است لذا ما طرح فرهنگی، هنری برای توجه به اقتصاد هنر را پیگیری می کنیم تا ظرفیت های هنری استان شکوفا شود.

وی اظهارداشت: ابعاد فرهنگی در استان جدی گرفته شود نحوه ورود به عرصه فرهنگ باید مانند سند و یک کار مشترک دیده شود و اگر بتوانیم این سند را اجرایی کنیم در سایر عرصه ها نیز می توانیم موفق شویم.

یاری تصریح کرد: باید بتوانیم در تولید آثار فاخر مانند انیمیشن و برند سازی، تولید فیلم، کتاب و عکس نیز کارهای موثری انجام دهیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین تصریح کرد: در اجرای اقتصاد هنر، مدیریت یکپارچه مهم است و باید در مسیر ایجاد دانشکده هنر، برند سازی به نتایج خوبی برسیم و قزوین را به هاب هنری منطقه تبدیل کنیم.

وی افزود: استان قزوین با داشتن مکتب های هنری و نیز استعدادهای هنری در رشته های خوشنویسی، نقاشی، تعزیه، تئاتر، موسیقی می تواند هاب هنری کشور شود.

کد خبر 4375639

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین اقتصاد هنر مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز احتکار بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۰۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه به گندمکاران برای مبارزه علیه آفت سن گندم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سعید معین، گفت: بنابر آمار تاکنون حدود ۵۰۰ هزار هکتار مبارزه علیه سن گندم انجام شده است.

به گفته او، با توجه به اثر آفت سن گندم در عملکرد تولید پیش بینی می‌شود که سطح مبارزه به یک میلیون و ۲۰۰ تا یک میلیون و ۳۰۰ هزارهکتار برسد.

معین ادامه داد: با توجه به آنکه در مواقع بارندگی امکان سم پاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می‌شود، لذا تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره باید مبارزه به موقع صورت بگیرد.

مدیرکل مبارزه با آفات عمومی حفظ نباتات افزود: با توجه به شیوع آفت سن در مناطق معتدل و سردسیر به کشاورزان توصیه می‌شود که با مشورت کارشناسان حفظ نباتات اقدام به مبارزه کنند.

او با بیان اینکه تاکنون خسارتی به مزارع از حیث آفت سن گندم وارد نشده است، گفت: کشاورزان طی ۲ هفته باقی مانده با انجام سم پاشی به موقع به گونه‌ای عمل کنند که تبدیل آفت سن گندم به پوره به حداقل برسد.

دیگر خبرها

  • تعاونی‌های حوزه فرهنگ و هنر در استان‌ها فعال شوند
  • توصیه به گندمکاران برای مبارزه علیه آفت سن گندم
  • مشارکت مردم حلقه مفقوده اقتصاد
  • کارخانه ریسباف باید به موزه ملی اصفهان تبدیل شود
  • عملیات «وعده صادق» محکم‌ترین سیلی به صهیونیست‌ها بود
  • قزوین قطب مستند کشور می‌شود
  • رییس حوزه هنری قزوین قائم مقام سازمان سینمایی شد
  • انتخاب ۲ اثر هنری از قزوین به عنوان آثار فاخر صنایع‌دستی کشور
  • هنر انقلاب اسلامی تاثیرگذار و ماندگار است
  • درهای سازمان بسیج هنرمندان به روی همه باز است