Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوي در جمع خبرنگاران گفت: كوهپيمايي، مسابقات ويژه فرزندان آزاده، جشن سالروز ورود آزادگان و  مسابقه رالي خانوادگي مشهد- فردوس از برنامه های بزرگداشت این مناسبت در خراسان رضوی است.

حجت الاسلام والمسلمين معصومي افزود: مسابقه رالی خانوادگی امروز از گلزاري شهدای بهشت رضا به سمت شهرستان فردوس آغاز می شود و مسیر برگشت  در نزدیکی حرم مطهر رضوی به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این مسابقه به همت بنیاد شهید برگزار شده و شرکت عموم علاقه مندان به رشته اتومبیلرانی آزاد بوده است.

آزادگان دوران دفاع مقدس خراسان رضوي،3 هزارو 300 آزاده هستند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان رضوی سالروز ورود آزادگان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی استاندار خراسان رضوی در برنامه سامد

به گزارش هواشناسی خراسان رضوی، مرکز خراسان رضوی، نظری استاندار خراسان رضوی ظهر امروز، پس از استماع جداگانه مشکلات مردم شریف استان بر رفع مشکلات مورد نظر تاکید و دستورات مقتضی لازم را خطاب به مدیران خود صادر کرد.

شهروندان از طریق شماره تلفن ۱۱۱ شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) می‌توانند ایده‌ها، پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود را بدون واسطه با مدیران مربوطه مطرح کنند.

دیگر خبرها

  • کنگره شعر توس تا نیشابور برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد در خانه سینما
  • حمایت ویژه بانک سپه از فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی
  • دولت سیزدهم برای جبران کمبود معلم، برنامه‌های ویژه‌ای دارد
  • بارش برف و تگرگ و باران در بعضی محور‌ های خراسان رضوی
  • بارش برف و تگرگ و باران در بعضی محور‌های خراسان رضوی
  • برف و تگرگ و باران در بعضی محور‌های خراسان رضوی
  • پاسخگویی استاندار خراسان رضوی در برنامه سامد
  • آرامگاه عطار نیشابوری گلباران شد
  • اعطای نشان خادمی رضوی به میزبانان ویژه برنامه «محفل»