Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تهران به‌عنوان پایتخت کشورمان، بیشترین تعداد مسافر را دارد که برای سفرهای کاری، تجاری و ... به این شهر سفر می‌کنند. البته در چند سال اخیر، پایتخت به عنوان یک مقصد تفریحی در تعطیلات نیز مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از هموطنان‌مان به قصد تفریح و سیاحت به آن سفر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع مهم در انتخاب یکی از هتل‌های تهران، علت سفر شما به این شهر است. در این مطلب قصد داریم شما را برای انتخاب بهترین هتل با قیمتی مناسب راهنمایی کنیم.

دسترسی راحت به بازار تهران

از آنجا که بازار تهران در محدود طرح ترافیک قرار دارد، برای دسترسی راحت به آن، هتل انقلاب تهران و هتل کوثر تهران بهترین گزینه‌های موجود هستند. به علاوه این دو هتل نه تنها جزو اقامتگاه‌های خوب تهران محسوب می‌شوند، بلکه از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند.

حضور در نمایشگاه

اگر برای حضور یا بازدید در نمایشگاه‌هایی که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود، به تهران سفر می‌کنید، با اقامت در هتل آزادی تهران، هتل اوین و هتل استقلال تهران می‌توانید به راحتی و در زمانی کوتاه به نمایشگاه دسترسی داشته باشید، به علاوه هر سه به مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما نیز نزدیک هستند. این هتل‌ها جزو اقامتگاه‌هایی لوکس پایتخت هستند، اما در این میان هتل اوین تهران با توجه به امکانات رفاهی و خدمات مطلوب، از قیمتی مناسب و مقرون به صرفه نیز برخوردار است.

مراجعه به سفارتخانه‌ها

اگر برای مراجعه به سفارتخانه‌های سایر کشورها در ایران به پایتخت سفر می‌کنید، باید به موقعیت مکانی مورد نظرتان دقت کنید. بعضی از سفارتخانه‌ها مانند سفارت تایلند، آلمان، ارمنستان، انگلستان، ایتالیا در مرکز شهر قرار گرفته‌اند، از اینرو رزرو هتل انقلاب تهران بهترین گزینه است. اگر سفارتخانه مورد نظر شما در شمال تهران قرار دارد، هتل پارسیان آزادی تهران، هتل استقلال و هتل اوین با توجه به اینکه در مجاورت اتوبان هستند، دسترسی خوبی به شمال تهران دارند.

برگزاری جلسه کاری یا دعوت از میهمانان تشریفاتی

 اگر باید برای یک جلسه کاری به فضایی لوکس و شیک احتیاج دارید یا برای میهمانان تشریفاتی خود به دنبال هتلی مجلل هستید، به هتل پارسیان آزادی و اسپیناس پالاس تهران فکر کنید. این دو هتل پنج ستاره تمام امکانات لوکس و مدرن مورد نظر شما را دارند.

اقامت در منطقه‌ای خوش آب و هوا

اگر تصمیم گرفته‌اید در شرق تهران و در محلی خوش آب و هوا اقامت داشته باشید، هتل شهر تهران مناسب‌ترین گزینه با قیمتی مناسب است. هتل شهر مسافت کمی تا پارک ملی حصار سرخ نزدیک دارد. به علاوه اگر تصمیم دارید از طریق جاده دماوند و هراز، تهران را ترک کنید، این هتل را در صدر لیست گزینه‌های خود قرار دهید.

دسترسی آسان به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)

اغلب مسافران برای آنکه باید چند ساعت قبل از پروازهای خارجی در فرودگاه حضور داشته باشند، ترجیح می‌دهند شب قبل از پرواز در تهران اقامت داشته باشند تا به این ترتیب مطمئن باشند که پرواز را از دست نخواهند داشت. برای این منظور هتل‌های فرودگاهی نووتل و ایبیس بهترین گزینه خواهند بود. این دو هتل زیرمجموعه گروه آکور فرانسه هستند و خدمات رفاهی و امکانات مطلوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. نکته درخور در مورد هتل نووتل و ایبیس این است که هر دو در مجاورت ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تهران قرار گرفته‌اند.

تهران‌گردی

در صورتی که قصد تهران‌گردی را دارید، اگر هتل آزادی و هتل اوین تهران به دلیلی نزدیک بودن به بزرگراه‌های شمال مناسب خواهند بود. اگر به اسکی علاقمند هستید، هتل جهانگردی شمشک و هتل جهانگردی دیزین را انتخاب کنید، این هتل‌ها به ترتیب در مجاورت پیست دیزین و شمشک قرار دارند و خدمات رفاهی مناسبی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند.

اگر هتل مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اید، خبر خوبی برایتان داریم! با رزرو هتل از طریق سامانه رزرواسیون مهر تا ۷۰ درصد از تخفیف بهره‌مند شوید و در کمترین زمان ممکن  به طور کاملا آنلاین فرآیند رزرو را انجام دهید. اگر هنوز در انتخاب هتل دچار تردید هستید، کافی است با تیم فروش و پشتیبانی مهر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان انتخاب هتل استفاده کنید و بهترین هتل را با بودجه مورد نظر خود رزرو کنید.

کد خبر 4373364

منبع: مهر

کلیدواژه: پایتخت سفارش آنلاین شهر تهران هتل داری مردم علیه احتکار سفرهای تابستانی بانک صادرات سهام سرمایه گذاری تبلیغات چاقی اقتصاد مقاومتی بوشهر خرم آباد مجلس شورای اسلامی فروشگاه زنجیره ای داروهای لاغری تاکسی آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ قانون عجیب که فقط در کشور سوئیس وجود دارد!

 
به گزارش تابناک به نقل از کالچر تریپ، در کشور سوئیس برای حفظ محیط زیست قوانین بسیاری وجود دارد ولی یک سری قوانین خاص دیگر هم دارد که کمتر در کشور دیگری پیدا می‌شود.

 

قانون شماره 1: در کشور سوئیس در جهت تکریم افراد هیچ والدینی حق ندارد اسم‌های عجیب و غریب روی نوزادان خود بگذارند.

قانون شماره 2: بعد از ساعت 10 شب نمی‌توانید ایستاده ادرار کنید.

قانون شماره 3: شما نمی توانید بعد از ساعت 10 شب دستشویی‌های خود را تمیز کنید.

قانون شماره 4: شهروندان سوئیسی باید برای سگ خانگی خود مالیات پرداخت کنند.

قانون شماره 5: هیچ کس حق ندارد یک حیوان خانگی داشته باشد. به عبارتی همه باید برای سگ‌ها یا دیگر حیوانات خانگی خود یک دوست یا جفت داشته باشند.

قانون شماره 6: یکشنبه‌ها نمی‌توانید بیرون آشغال بگذارید.

قانون شماره 7: یکشنبه‌ها نمی توانید چمن خانه خود را کوتاه کنید.

قانون شماره 8: خطوط هوایی باید برای هر پرواز خود به خاطر آلودگی صوتی جریمه پرداخت کنند.

قانون شماره 9: پیاده‌روی با لباس زیر در این کشور ممنوع شده است.

 

 

اطلاعات آنلاین

 

دیگر خبرها

  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • تولید محتوا با هوش مصنوعی جایگزین تولید محتوای انسانی شده است؟
  • ۹ قانون عجیب که فقط در کشور سوئیس وجود دارد!
  • رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • ارتقای حمل‌ونقل عمومی در پرند ضروری است
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید
  • درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد
  • ۳ تا تکنیکی که با آن در طول خواب می‌توانید حافظه تان را تقویت کنید (فیلم)