Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@16:24:05 GMT

مرگ یکی از عوامل راهداری زرندیه در حین کار

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۱۰۶۹

مرگ یکی از عوامل راهداری زرندیه در حین کار

عزیزی سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه   در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛از سانحه برخورد یکدستگاه پژو سواری با یکی از عوامل راهداری در محور بویین زهرا سه راهی روستای ورده شهرستان زرندیه خبرداد.

عزیزی افزود: حدود ساعت ۱۰ صبح امروز برخورد یکدستگاه پژو سواری با یکی از عوامل راهداری در محور بویین زهرا سه راهی روستای ورده شهرستان زرندیه ۴ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این سانحه متاسفانه یکی از مصدومین که از عوامل پیمانکاران راه بود، به علت شدت جراحات وارده قبل از رسیدن آمبولانس فوت نمود.

سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه ادامه داد: پس از اطلاع از این حادثه ۳ کد عملیاتی از پایگاه‌های اورژانس مرکز زرندیه و خشکرود و هلال احمر رنگرز به محل اعزام و ۴ مصدوم این حادثه را پس از اقدامات لازم درمانی پیش بیمارستانی به مرکز درمانی شهید مدرس ساوه انتقال دادند.

هنوز علت این حادثه اعلام نشده است.

انتهای پیام / ج

برخورد خودروی سواری با یکی از عوامل راهداری شهرستان زرندیه و مرگ وی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در جاده‌های فارس


رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر همه جاده‌های استان باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.
حمید احمدی گفت: هم‌اکنون شاهد بارش باران در مسیر‌های منتهی به شیراز، کوار، فیروزآباد، مرودشت، پاسارگاد، خرمبید، آباده، خسرو شیرین، بوانات، سروستان، استهبان، داراب، زرین دشت، هستیم.
وضعیت جوی در سایر محور‌های فارس ابری و نیمه ابری ست.

دیگر خبرها

  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر