Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت گاز مازندران از بدهی 174 میلیارد تومانی مشترکین به شرکت گاز مازندران خبر داد و گفت: شرکت گاز مازندران از نظر گازرسانی به روستا دارای رتبه اول در کشور است.

به گزارش ایلنا از ساری،جعفر احمدپور  امروز در نشست با خبرنگاران به بدهی 174 میلیارد تومانی مشترکان به شرکت گاز استان اشاره و اظهار داشت: 74میلیارد تومان از این بدهی متعلق به مشترکان خانگی، 34 میلیارد تومان نیروگاه‌های کوچک، دو میلیارد تومان سی ان جی،  39 میلیارد تومان صنایع، 6 میلیارد تومان واحدهای تجاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به امکان ارسال پیامک به سامانه 200020194 برای دریافت میزان بدهی گاز مشترکان اشاره کرد و افزود :با ارسال کد اشتراک*5 *عدد مصرف کنتور، تا 24 ساعت بعد قبض جدید صادر خواهد شد.

 مدیر عامل شرکت گاز مازندران با به ‌کارگیری خط لوله ۴۲ اینچی مانع قطعی گاز در سال گذشته شدیم و امسال نیز قطعی گاز نخواهیم داشت. این خط لوله در ساعت 40 میلیون متر مکعب گاز عبور می‌دهد.

احمدپور به اقدامات شرکت گاز مازندران اشاره و اعلام کرد: نصب 750 علمک، یک میلیون و 334 هزار مشترک، گازرسانی 54 شهر و دو هزار روستا، یک‌هزار و 17 صنایع، 121 ایستگاه CNG از جمله اقدامات صورت گرفته است.

وی به در دست اجرا بودن گازرسانی به سه شهر و 450 روستا نیز اشاره کرد و گفت: 99.5 درصد جمعیت شهری و 92 درصدی جمعیت روستایی از گاز برخوردارند و از نظر گازرسانی به روستا دارای رتبه اول در کشور هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران همچنین به پروژه‌‌های با قابلیت بهره‌برداری در هفته دولت با هزینه 48 میلیارد تومانی اشاره و بیان کرد: گازرسانی به شهر فریم و 23 روستا، ایستگاه CNG نعمت‌آباد تنکابن، کارخانه سیمان کیاسر، ایستگاه CNG شماره یک و دو نوشهراز جمله این پروژه‌ها است.

 احمدپور ادامه داد: 53 میلیارد تومان اعتبار برای این طرح ها درنظر گرفته شده است.

وی گازرسانی به مناطق صعب العبور را از جمله طرح های شرکت گاز مازندران عنوان کرد وگفت: روش گازرسانی را در مناطق صعب العبور به CNG تغییر داده ایم و شهر پول شهرستان نوشهر با این روش گازرسانی شده است.

احمدپور بیان کرد: گازرسانی به مناطق صعب العبور پلور، رینه، کجور و لاریجان نیز در دست اقدام است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان مازندران پول پیامک سیمان گاز رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی رتبه نخست کشور در جذب بیمه شدگان مادران سه فرزند و بیشتر را کسب کرد

عباسعلی برونسی گفت: بیمه مادران دارای سه فرزند و بیشتر در راستای ماده ۲۱ قانون "حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" در استان به اجرا درآمده است.

وی افزود: مادران غیر شاغل روستایی و عشایر به صورت رایگان تا زمان بازنشستگی تحت پوشش بیمه اجتماعی در این صندوق قرار می‌گیرند.

مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان خراسان رضوی اظهار کرد: تاکنون در استان بیش از ۳۱ هزار نفر در این استان برای طرح ثبت نام کردند که بیشترین ثبت نام در میان استان های کشور را به خود اختصاص داده و با توجه به تمدید مهلت یک ماه ، برنامه ریزی برای جذب حداقل ۱۰۰ هزار نفر را در این قالب در دستور کار قرار دارد.

برونسی از کارگزاران استان بابت تلاش و همت خود در ثبت نام مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر، تقدیر کرد.

وی اضافه کرد:در این قالب همچنین با تولد فرزند چهارم و پنجم به ازای هر فرزند ۲ سال به سوابق بیمه ای بیمه گذار افزوده می‌شود.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی گفت: تمامی زنان خانه‌دار روستایی و عشایری مشمول می توانند ثبت نام کنند و از مزایای بیمه اجتماعی (بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی، بازماندگان متوفی، نقل و انتقال سوابق) به صورت رایگان بهره مند شوند.

برونسی افزود: متقاضیان باید از طریق موسسات کارگزاری صندوق در سراسر خراسان رضوی و یا با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق ثبت نام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • کسب رتبه نخست عملیات ثبت نام تمتع کشور توسط حج و زیارت استان سمنان
  • استقبال رسمی شهباز شریف از رئیسی در اسلام آباد
  • حمایت ۴ میلیارد تومانی بخش صنعتی از پژوهشگران امیرکبیر
  • بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • فارس رتبه نخست کشفیات صید و شکار در کشور
  • خراسان رضوی رتبه نخست کشور در جذب بیمه شدگان مادران سه فرزند و بیشتر را کسب کرد
  • ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی صنعت برق تسویه شد