Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سهیل حق‌شناس مربی تیم سپیدرود رشت در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد اظهار کرد: ما بعد از سه هفته سخت مقابل تیم پدیده کار سختی را در پیش رو خواهیم داشت. این تیم در جدول مسابقه‌ها جایگاه خوبی دارد و این مساله باعث شده که کار ما مقابل این تیم سخت باشد. تمام تلاش ما این است که سپیدرود از بحرانی که برایش پیش آمده بیرون بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بازی‌های تیم پدیده را دیده‌ایم و آن چه مسلم است این است که آقای گل‌محمدی تیم خوبی را جمع کرده است. تیم پدیده پتانسیل دارد در دقایقی از بازی سیستم خود را تغییر دهد. مثلا فوتبال روی زمین را تبدیل به فوتبال هوایی کند. تیمی که بتواند به این سرعت تغییر سیستم و تاکتیک دهد تیم خوبی است و جایگاهشان در جدول درخور این تیم است.

وی ادامه داد: امیدواریم که بتوانیم شایستگی خودمان را در این بازی به اثبات برسانیم. بعد از بازی دو هفته پیش که مقابل سپاهان که شکست سنگینی را تجربه کردیم و بعد از این با تلاش خود می‌توانیم جایگاه بهتر از این جایی که هستیم کسب کنیم.

وی در مورد مسائل مدیریتی و مالکیتی باشگاه گفت: در برنامه ۹۰ دیدید که تیم سپیدرود را کاملا زیر و رو کردند و شخم زدند. مشخصا تمام مردم ایران با مشکلات سپیدرود آشنایی دارند. نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم چون تا موقعی که سرمربی تیم انتخاب شود قرار است که من هدایت باشگاه را بر عهده بگیرم. من از بازیکنان خواهش کردم تا بازی با پدیده و سه چهار روز بعد از آن مقداری صبر کنند تا مسائل حل شود و بتوانند سر مطالبات خود با مدیرعامل صحبت کنند. در بازی با گسترش فولاد هم بازیکنان ما مصاحبه نکردند و این منتی بود که سر ما گذاشتند. در مورد اتفاقات دیگر هم اگر بخواهیم صحبت کنیم باید درباره آن یک کتاب نوشت.

وی در مورد مصدومان باشگاه اظهار کرد: مشکلی که الان پیش روی ماست این است که ما دو بازیکن جای خالی داریم و به علت مشکلات مالی نتوانستیم بازیکن بگیریم یک بازیکن هم از جمع ما جدا شد. آقای محمدرضا خرسندنیا. این هم به مشکلات ما افزود. از آن طرف هم  علی عباسی و رضا فردوسی را در اختیار نداریم. احتمالا از هفته ششم به بعد این بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت. من فکر می‌کنم با گرفتن سه بازیکن و بازگشت این دو بازیکن می‌توانیم روند خود را نسبت به گذشته بهتر کنیم.

وی در مورد حسین کعبی گفت: ایشان هنوز محرومیت‌شان تمام نشده و این بازی هم محروم خواهند بود. آقای کعبی از روز دوشنبه در تمرین‌ها حضور داشتند. با توجه به اینکه یک هفته از تمرین‌ها دور بودند خودشان اعلام کردند که یک مقدار از لحاظ بدنی از آمادگی به دور هستند ولی با توجه به این که ایشان محروم بود از او خواستیم که در کنار تیم باشد تا به بازیکنان انرژی مثبت بدهد.

وی در مورد شایعه سرمربی‌گری‌اش در این تیم گفت: بنده در حال حاضر هیچ نگاه سرمربی‌گری به تیم سپیدرود ندارم. من کمک مربی هستم و الان هم به عنوان کمک مربی به تیم شهرم کمک می‌کنم. از سرمربی که قرار است به باشگاه ملحق شود استقبال می‌کنیم و اگر در باشگاه حضور داشتند با ایشان تعامل می‌کنیم. من در حال حاضر آدم کاملی برای سرمربی‌گری باشگاه سپیدرود نیستم. فارغ از هر نتیجه‌ای که بخواهد رقم بخورد من پای حرف خودم هستم. سپیدرود تیم بزرگی است و سرمربی بزرگی هم می‌خواهد. همین جا هم از مسئولان باشگاه می‌خواهم که سرمربی‌ای انتخاب کنند که در شأن شهر رشت باشد.

وی در مورد دروازه‌بان این تیم گفت: مسئولیت فنی دروازه‌بان‌ها به عهده آقای طباطبایی است. منتهی با صحبت‌هایی که با ایشان داشتیم ما دروازه‌بانی را به نام کوروش ملکی جذب کردیم که از دروازه‌بانان خوب و آینده‌دار است. مطمئنا ما روزهای خوبی را از ایشان شاهد خواهیم بود. یکی از مشکلات این دروازه‌بان این است که فصل پیش زیاد نتوانست بازی کند. این فضا به این بازیکن داده شده تا خودش را ثابت کند. در سال‌های گذشته نیمکت‌نشینی حق او نبوده است. او در لیگ یک پدیده بود و حدود ۱۵ کلین‌شیت در تیم مس کرمان به ثبت رساند. متاسفانه روز بد تیم ما در بازی با سپاهان مصادف شد با بازی کردن کوروش ملکی و هر کسی هم جای این دروازه‌بان بود ممکن بود همین مقدار گل بلکه بیشتر دریافت کند. ما نمی‌توانیم کوروش ملکی را مقصر بدانیم. در مورد گلی هم که کوروش ملکی در بازی با ماشین‌سازی تبریز دریافت کرده، کادر فنی و آقای حامد طباطبایی پشت این دروازه‌بان خواهند بود کما این که اگر ایمان صادقی هم درون دروازه بود و این گل را دریافت می‌کرد، از او حمایت می‌کردیم.