Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@14:53:47 GMT

ایران و عربستان به یک امتیاز قانع شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۱۳۹۶

ایران و عربستان به یک امتیاز قانع شدند

به گزارش جهان نيوز، دیدار تیم های ملی امید ایران و عربستان  در ورزشگاه ویباوا موکتی برگزار شد که این دیدار با تساوی صفر - صفر به پایان رسید.
  تیم ملی فوتبال امید ایران با پیراهن یکدست قرمز به مصاف سفید پوشان عربستان رفتند.
*حملات عربستان بر روی دروازه ایران رخ داد که مسلمی پور با دفاع خوب خود مانع از وارد شدن توپ به دروازه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*داور این دیدار فو چوان هوی(سنگاپور)؛ کمک‌ها: علی محمد(پاکستان)، رووات ناکاریت(تایلند) و اوانس رابرت(استرالیا) هستند.
*دقیقه 3: ارسال خطرناک مهدی قائدی از روی کرنر را مهدی الربیعی، دروازه‌بان عربستان به شکل ناقص دفع کرد و در ادامه در شلوغی محوطه جریمه سعودی‌ها، مدافعان این تیم به دنبال دفع توپ بودند که نزدیک بود دروازه خودی را باز کنند ولی عبدالاله العمری روی خط دروازه توپ را برگشت داد.

*دقیقه 4: ضربه سر اسدی روی ارسال رزاق‌پور از روی کرنر از کنار دروازه عربستان به بیرون رفت.
*دقیقه 5: سعد السلولی با پاس در عمق، هارون کمارا را صاحب فرصت کرد که او بعد از سر توپ تماشایی و جای گذاشتن دو مدافع ایران و در ادامه مهدی امینی، از زاویه بسته شوت‌زنی کرد که ضربه او را مسلمی‌پور از روی خط دفع کرد تا دروازه ایران بسته بماند.
*دقیقه 6: هارون کمارا با پاس در عمق عالی، ایمن الخلیف را از میانه زمین در موقعیت تک به تک قرار داد که او بعد از دریبل مهدی امینی، با پای چپ شوت‌زنی کرد که در آستانه گل شدن توپ، مسلمی‌پور برای دومین بار منجی دروازه ایران شد و باز هم دفع توپ کرد.

*دقیقه 12: هارون کمارا یک بار دیگر با فرارهای سریع خود موقعیت خطرناکی خلق کرد که شوت بیرون پای ناگهانی او روی دروازه ایران فرود آمد.

*دقیقه 24: سانتر قائدی از روی کرنر سمت چپ زمین با ضربه سر آقاجان‌پور همراه شد که توپ از روی دروازه عربستان به اوت رفت.
*دقیقه 36: نفوذ خطرناک الخلیف از سمت راست محوطه جریمه ایران و ارسال او را امینی در اختیار گرفت.
*دقیقه 40: اشتباه محمد الربیعی، دروازه‌بان عربستان نزدیک بود کار دست این تیم دهد که توپ به آزادی رسید ولی او نتوانست از این موقعیت استفاده کند و شوت او در راه ورود به دروازه عربستان توسط یوسف الحربی دفع شد.

*دقیقه 41: شوت پشت محوطه کمارا را امینی به راحتی جمع کرد.

*دقیقه 1+45: عبدالرحمن غریب پشت محوطه جریمه ناصر العمران را صاحب توپ کرد که شوت پُر قدرت او با فاصله کمی از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

*دقیقه 49: سانتر عبدالرحمن غریب از روی ضربه ایستگاهی و ضربه سر کمارا را مهدی امینی از زیر طاق دروازه بیرون کشید و به کرنر فرستاد.

*دقیقه 51: پاس آزادی و شوت روی پای روستایی در داخل محوطه جریمه به مدافعان عربستان برخورد کرد و دور شد.

نیمه دوم:
دقیقه 53: مهدی قائدی بعد از دو سر توپ چشم‌نوز به ایمن الخلیف و عبور دادن توپ از بین پاهای او، از روی خط عرضی زمین شوت‌زنی کرد که ضربه او به کتف محمد الربیعی، دروازه‌بان سعودی‌ها خورد و راهی کرنر شد.
دقیقه 54: شوت روی پای مسلمی‌پور از فاصله 30 متری دقت لازم را نداشت و به بیرون رفت.

*دقیقه 60: پاس در عرض امیر روستایی به مقابل دروازه عربستان به آزادی نرسید و در اختیار محمد الربیعی قرار گرفت.
*دقیقه 73: سعد السلولی با پاس عالی موقعیت خوب گلزنی برای هارون کمارا فراهم کرد ولی قبل از شوت او، آقاجان‌پور با تکل به موقع مقابل پای مهاجم عربستان، توپ را زد و در ادامه واکنش به موقع مهدی امینی اجازه نداد توپ تبدیل به گل شود ولی باز هم نزدیک بود توپ به دروازه ایران برود که مسلمی‌پور برای سومین بار خطر را از روی دروازه ایران دفع کرد.

*دقیقه 82:مسلمی‌پور پرتاب اوت رزاق‌پور را با ضربه سر و در ادامه با شوت پای چپ محکم زد که محمد الربیعی واکنش به موقعی داشت ولی باز هم توپ برای دومین بار ریباند شد که روستایی این بار با روی پا به دنبال گلزنی بود، اما ضربه او با فاصله کمی از کنار تیرک عمودی دروازه عربستان به اوت رفت.

حاشیه‌ها:
 گفتنی است، تیم فوتبال امید کشورمان با بدرقه نمایندگان کمیته ملی المپیک هتل محل اقامت خود را به مقصد ورزشگاه ترک کرد. 
بازیکنان تیم امید به محض اتمام آخرین جلسه آنالیز عربستان به لابی هتل آمده و سوار اتوبوس شدند. ملی پوشان ساعت 14:15 به وقت محلی از هتل خارج شده و به ورزشگاه رفتند.

* بازیکنان تیم ملی قبل از شروع مسابقه حلقه اتحاد زده و با شعار  یا علی و یا زهرا وارد به مصاف عربستان رفتند.
* نصراللهی سفیر ایران نیز در جایگاه وی ای پی ورزشگاه نشسته و از نزدیک بازی را تماشا می کند.

* حدود 30 هوادار ایرانی با پرچم بزرگ ایران در ضلع جنوبی ورزشگاه مستقر شده اند و به شدت تیم ملی را تشویق می کنند.
*باقرزاده، رئیس فدراسیون شمشیربازی، هادی ساعی و اصغر رحیمی که عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک هستند، در بدرقه ملی‌پوشان حاضر بودند.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم

سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد شاگردانش مقابل چلسی در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس موفق شدند چلسی را در ورزشگاه امارات شهر لندن با نتیجه 5 بر صفر در هم بکوبند، گفت: با توجه به نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، گل‌هایی که زدیم، بسته نگه داشتن دروازه‌مان و به طور کلی چیزی که با هواداران‌مان تجربه کردیم، شب جادویی بود.

وی افزود: بازی را واقعاً خوب شروع کردیم، بسیار مصمم بودیم و موقعیت‌های بسیار زیادی هم روی دروازه چلسی خلق کردیم. در ادامه کمی نامنظم بودیم و یکی دو توپ را در مناطق خطرناک لو دادیم، موقعیت‌هایی که چلسی می‌تواند شما را تنبیه کند. در نیمه دوم اما منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی از خود نشان دادیم. در خط حمله همان تهدید همیشگی را داشتیم و بابت به ثمر رساندن پنج گل و بسته نگه داشتن دروازه مقابل این تیم، به بازیکنان‌مان افتخار می‌کنیم.

آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد

سرمربی آرسنال ضمن تمجید از هواداران این تیم بابت ایجاد جو فوق‌العاده در دربی شب گذشته لندن، صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: از این برد لذت می‌بریم، حالا کمی استراحت می‌کنیم و از چهارشنبه آماده‌سازی خود را برای بازی با تاتنهام آغاز خواهیم کرد.

آرسنال با این برد 77 امتیازی شد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد، این در حالی است که لیورپول با 74 امتیاز و یک بازی کمتر جایگاه دوم را در اختیار  دارد و منچسترسیتی هم با 73 امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • ایران ۲ - قرقیزستان ۱
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • نماهنگ | راضی هستم، قانع نیستم
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد